JOHANNA UTTERBERG - SNAPSHOTS FROM WEEK FOUR

Johanna Utterberg

SNAPSHOTS FROM WEEK FOUR
Vecka fyra av 2017 har redan passerat och herregud vilket tempo vi har! Men vet ni, jag har faktiskt haft en riktigt bra första månad av året, det känns som om jag trots mycket att göra ändå har harmoni i livet och det är otroligt härligt. Sista veckan i januari har innehållit jobb, StyleMood-leveranser, middag här hemma hos oss med mamma och pappa, storstädning (ah så skönt att bli av med kassar av kläder och annat), några mil (soliga) powerwalks, Forever-ordrar, jag och Patrik firade 3 år som sambos, jag har käkat ett flertal skålar med turkisk yoghurt, jordgubbar, frön och honung, fortsatt med mycket sömn, fotografering och dessutom en hel del planerande för kommande roliga projekt!
Klicka gärna på hjärtat här nere om ni gillar inlägget!
#1 - Josefine Johannessen

Fina bilder!!

#2 - jessy

Men härlig start du haft :D

#3 - NICOLE

Låter grymt :D Och ja, det går undan nu! Hoppas din vecka börjat bra :) Kram

#4 - JoJo

så fina bilder igen! :D älskar ljusa och fina bilder - som du alltid tar <3

sv; tack fina du för din pepp, det värmer ska du veta!! :D

jag fick ett ryck i lördags ändå och gjorde massa här hemma. men känns skönt att det är gjort nu. haha! :D

ja alltså clowner är ju sjukt läskiga!!! :(

men precis, det är ju så. så pengar är ju ett måste idag :P
min helg var fin tack. hoppas att din också var det! :D är synd att dom är över så fort bara. haha! kramar fina du <3​​​​​​​

#5 - Gabriella

Såå himla fina bilder!!

#6 - Lucy

Låter faktiskt som en riktigt bra månad må jag säga :D och jag gillade verkligen katalogen :D

#7 - Tilda Barkselius

Underbara bilder!

#8 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så mysigt och ser så gott ut med :D. Verkar varit en bra vecka för er :)

#9 - Carro

Härliga snapshots :)

#10 - MALIN

Sååå härliga bilder :) Älskar den på dig och din pojkvän! Kram

#11 - Jessica

Åh, låter ju som att ni har haft en superbra vecka! Härlig start på ett nytt år!! :)

#12 - Ida

Så fina bilder!! =)

#13 - Netti Starby

Åh vilka underbara bilder! :-D Kramis

#14 - Anonym

Så fina bilder, hoppas du får en bra dag.

#15 - Linda

Riktigt fina bilder <3

#16 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Januari har gått så otroligt fort! Kan knappt förstå att det är februari imorgon.

#17 - Zyllah

Låter som en härlig månad. Det känns som att januari både varit super snabbt och super långsamt. <3

#18 - Pauline Hurtig

så fina bilder, hjärtat!

#19 - Amanda

Såå härliga bilder! :D kram

#20 - Emelie Andersson

Jag hänger inte riktigt med, kan inte fatta att snart första månaden av 2017 är över. Det går så fort! ;)

#21 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sjukt att redan Januari är över. Helt sjukt vad fort! :) Du har verkligen haft en bra månad!! :D