JOHANNA UTTERBERG - SNAPSHOTS FROM WEEK TWO

Johanna Utterberg

SNAPSHOTS FROM WEEK TWO
Ny vecka och jag fortsätter med min nya grej, att bjuda på snapshots från föregående vecka! Hoppas ni gillar det inslaget här i bloggen, tryck gärna på hjärtat där nere så blir jag extra glad. Under vecka två har jag och sambon haft en lugn hemmavecka då han har varit ledig hela veckan, jag har hunnit med massor av promenader och kämpat mig igenom större delen av min C9-kur, jag har företagsjobbat en hel del med mitt nya projekt (som förhoppningsvis snart är klart), vi har spenderat ungefär hela söndagen i sängen eller soffan och jag har skämt bort mig själv och min hud med flera hemma-span. Idag är jag iväg hela dagen, men när jag kommer hem ser jag fram emot att få dra ut på en härlig powerwalk, ta en lång dusch, äta middag och njuta av lite soffhäng. Hur startar ni veckan?

Nu är det endast idag och imorgon kvar innan min C9-kur är färdig, därefter går jag på F15 och fokuserar på träning i 15 dagar! Heja!
#1 - HTTP://nouw.com/carroat

Åh så fina bilder! Ha en fin start på veckan :)

#2 - sandra

Så mysigt med alla tända ljus!

#3 - Pauline Hurtig

fina bilder!

#4 - JoJo

så fina bilder! :D du är så grym med din nya livsstil och din träning!! <3

sv; vad kul att det uppskattas! :) är kul att dela med sig av recept. så kommer dyka upp fler med tiden ;)

haha ja men visst är det så ;) speciellt när det finns på ebay med. då blir det extra farligt. haha!

oj vad spännande att du var och provjobbade idag. hoppas det har gått bra :) låter som att du hade en bra helg ändå trots företagsjobb. min helg bestod av hockey med brorsan på lördagen och igår var jag hem till syrran på lite födelsedagsfika för hon fyllde år i lördags. :)

hoppa din vecka har startat bra vännen! :D kramar <3

#5 - Matilda Berlin

Asså åhh så fina bilder du tar!! Kram finaste du <33

#6 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så himla fina bilder <3. Låter som ni haft det bra tillsammans :). Men vecka har startat med jobb och sova inte så mycket med andra ord ;)

#7 - NICOLE

Vad duktig du är som snart är igenom den första kuren :D Så härlig känsla! Idag kom vi hem efter vår lilla resa så ikväll fixar jag mest inför jobb imorgon, och pluggar :D kram

#8 - ISA

Er soffhörna är ju för mysig! <3 och gillar att du kör hårt med levande ljus också, mysfaktor!

#9 - Moa

vilken kul ide med bilderna varje vecka :) jag ä l s k a r den mörka chokladen :D kram finis

#10 - Gabriella

Såå fina bilder!!

#11 - Ida Lindborg ♡

åh så fint!

#12 - Rebecka

Så mysiga bilder :)

Svar:
Tack fina du ♡Är bättre, men inte helt frisk än tyvärr :(

Kram

#13 - MALIN

Så himla härliga och fina bilder :) Kram

#14 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilka härliga snapshots! :) Självklart förtjänar du hjärtan på dina inlägg! <3