JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD.SE: NYHET I WEBSHOPEN

Johanna Utterberg

STYLEMOOD.SE: NYHET I WEBSHOPEN
- Inlägget presenteras i samarbete med StyleMood, www.stylemood.se -
Dags för mig att visa upp en av nyheterna i webshopen, nämligen denna vackra tvålpump i vit marmor med silverdetaljer! Den är så himla fin tycker jag och är så glad att jag äntligen fått in den i mitt egna sortiment! Tänk hur vackert den kommer göra sig på handfatskanten, kanske tillsammans med en mindre marmorbräda och lite smycken liggandes bredvid. Samma typ av tvålpump finns även i grön marmor med mässingdetaljer i StyleMood's webshop och ni kommer direkt till den gröna tvålpumpen HÄR. Passa på att beställa nu när jag har weekend-special med 10% på allt i marmor!
För övrigt så innehåller bilden även en tjuvtitt på en av bästsäljarna som är tillbaka i sortimentet, nämligen den stora vita marmorbrädan och de randiga och tunna badlakanen som är perfekt för kommande lata stranddagar. Beställ produkterna av mig direkt i en kommentar, genom ett meddelande eller klicka hem från webshopen på www.stylemood.se! Välkomna med era beställningar!
Marmor tvålpump - HÄR / Badlakan - HÄR / Marmorbräda - HÄR
#1 - Netti Starby

Åh vad fint! :-D Kramis

#2 - Moa

Wow älskar dina produkter du säljer. ❤
Svar; tack snälla för dina underbara kommentar i mitt förra inlägg. Jag älskar oxå att följa dig Johanna du verkar vara en sån positiv och omtänksam tjej som gör andra glada. ❤

#3 - emelie andersson

så snyggt!

#4 - NICOLE

Såå snygg!! :D Ha en underbar helg! Kram

#5 - Beatrice

Oj, så fin tvålpumpen i marmor var!

#6 - Pauline Hurtig

sååå fin tvålpump!

#7 - Emma Grann Fotografi

Fiiint!

#8 - jessy

Så fin! :D

#9 - Jessica Högberg

Mycket fint!

#10 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Tvålpumpen var verkligen så snygg, skulle passa bra hos min marmor samling!! :)

#11 - Ida

Älskar marmorbrädor,så snyggt!! :)

#12 - Mirre

Jättesnygg pump

#13 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh hur fin som helst :D

#14 - Lucy

Den är otroligt fin :D Älskar verkligen marmor !

#15 - Amanda

Omg vilken fin tvålpump!! 😍😍 kram

#16 - Carro

Men så snygg tvålpump :)

#17 - Rebecka

Åh vad roligt med nytt!!

Svar:
Ja salladen var magisk!!

Kram

#18 - Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vilken fin!