JOHANNA UTTERBERG - VÅRLYCKA

Johanna Utterberg

VÅRLYCKA
Hade en väldigt mysig middag med mina föräldrar här hemma hos oss igårkväll där vi bjöd på medelhavswraps-buffé och sedan charkisar och ostar till eftersnacks. Så smarrigt och trevligt! Idag ställde vi klockan tidigt och jag hade innan klockan ens var halv åtta redan varit ute och powerwalkat fem kilometer. Nu har jag gjort i ordning en skål med yoghurt, kokosflingor, linfrön, honung, russin och jordgubbar som jag ska hugga in på och dricka en kopp morgonkaffe. Tänkte slöa härifrån soffan idag med lite företagsjobb, bläddra efter inredningsinspiration, kolla filmer och njuta av det sista av helgen innan en ny jobbvecka drar igång imorgonbitti!
#1 - Amanda Jona [SPONTAN]

Låter som en riktigt bra plan för dagen :)

#2 - Carro

Åh så gott och mysigt det lät!

#3 - Linda

Gud vilken fin och inspirerande bild <3

#4 - Mirre - Sweetwords

Oh så mysig middag dina föräldrar bjöd på, lät jättetrevligt

#5 - Celine

Låter supermysigt!

#6 - jessy

Men va mysigt :D

#7 - Anonym

Låter som en bra dag och en bra plan

#8 - Emelie andersson

Åh vilken trevlig kväll du hade igår, det lät väldigt gott också :)

#9 - Lucy

va trevligt att det va så lyckat igår och en skål med massa gotta är aldrig fel speciellt inte när jordgubbar är med i bilden hehe :D

#10 - Amanda

Härligt att ni hade en mysig middag, och din frukost lät inte dålig :D kram

#11 - Ida

Det lät ju riktigt gott det ni hade bjudit på!! :)

#12 - Zyllah

Det låter som en helt underbar morgon. Jag längtar tills det blir lite vår när jag också kan börja ge mig ut på härliga morgon promenader utan att tvinga mig själv. <3

#13 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så mysigt det låter :)

#14 - moa

vilken härlig start på morgonen, hann också med en jogging/promenadtur i morse. jag önskar dej en riktigt bra start på veckan finis. svar: ja det var verkligen inte våran dag igår när dottern bara försvann, usch. <3

#15 - Gabriella

Åh så härligt med en pw!!

#16 - Days by Johanna

Låter som bra dagar :)

#17 - MALIN

Längtar sååååå mycket efter våren! Kram

#18 - Tilda Barkselius

Åh så mysigt ni verkar haft det, skönt att starta dagen med en promenix också!

#19 - Ida Lindborg ♡

Så mysigt! :D

#20 - NICOLE

Det låter underbart! :)

#21 - ajlimullersandvik.blogg.se

men ååh, det låter ju alldeles för underbart :) Heja heja!

#22 - Netti Starby

Låter riktigt underbart! :-D Kramis

#23 - Pauline Hurtig

härligt! åh ja nu vill jag ha vår!