JOHANNA UTTERBERG - FÅRÖ

Johanna Utterberg

FÅRÖ
Underbar utflyktsdag till Fårö idag, vi hade det verkligen så härligt. Drog iväg tidigt på morgonen och började dagen med frukost på bageriet Sylvis Döttrar och sedan åkte vi vidare till min favoritstrand Norsta Auren där vi blev kvar i flera timmar! När det blev lunchtid föreslog sambon att vi skulle åka och käka på Kutens Bensin som är ett omtalat creperi på Fårö, så det gjorde vi och jag käkade en sån god galette med serranoskinka, pesto, tapenade, chevré och sesamfrön! Även om jag har hängt på Fårö med jämna mellanrum under hela livet så har jag faktiskt aldrig varit där tidigare, så är riktigt glad att vi hamnade där. Det stället kan vi varmt rekommendera! Efter lunchen bilade vi runt längs Fårö's vägar och begav oss sedan hemåt med några stopp på vägen. Så mysig dag! Under kvällen har jag hunnit med ett träningspass och jobb från soffan, lär bli kvar har ännu några timmar till då jag har lite grejer att pricka av. Är så glad att jag styr min tid precis som jag själv vill!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - MALIN

Det ser så himla fint och mysigt ut :) Kram

#2 - elin

Åh Fårö är ju så fint!<3

#3 - Sofie

Så himla fint det är där, låter som du hade en fin dag därborta! :)

#4 - ullie

åh va mysigt ni verkar ha haft det

#5 - ullie

oj nu skickade den fniss
skulle skriva fina bilder kram kram

#6 - Sandra SG

så härligt det ser ut utifrån bilderna! Ser mycket fint ut där med

sv: Ja vi får hoppas att bebis tittar ut snart.

#7 - Carro

Men vilken härlig dag! :)

#8 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så mysigt med Fårö! :)

#9 - Frida

Dör vad mysigt <3

#10 - Linda

Men åh vilket mysigt ställe <33

#11 - Dixi Wonderland

Så fina bilder, som alltid :*

#12 - Ronja

Åh ser helt underbart ut, så fina bilder!!

#13 - Nimo

Vad bra att du hade det bra!

#14 - Eleonora Adriana ♥

Så mysigt!

#15 - Ida

Så mysigt om några veckor åker jag dit :D

​​Vill du bli intervjuad och synas bland mina läsare, kika in på min blogg :D

#16 - Matilda

Fin blogg!
Kram :)

#17 - JUNITJEJ

Vilka härliga bilder!

#18 - Norahsmamma

Ser helt underbart ut:) Tänk att du bor så nära.

#19 - Johanna

Vad fina bilder du tagit! Fötter i sand☺️✨