JOHANNA UTTERBERG - LADDAT OM

Johanna Utterberg

LADDAT OM
Skönt att få ladda batterierna och jobba ifatt under en lugn helg hemma i lägenheten, nu är vi redo att njuta och ta oss an semestervecka nummer två. Ikväll ska vi iväg och grilla hos mina föräldrar och låna bil med släp inför kommande dagar då vi med fler ska rensa och tömma Patriks mormors hus. Vi är alltså sysselsatta om vi säger så! Jag ska även förbereda en hel del inför min första pop up store som är på lördag, så sitter och skapar kampanjer, skyltar och annat som kommer behövas.
Så kul att ni gillar att jag delar med mig av mitt företagande, produkter och all utveckling. Alla glada tillrop, beställningar och delningar som jag fått på sistone gör mig så himla glad och jag är er evigt tacksamma. Det är ju det här jag brinner för, det är det här jag vill hålla på med och jag älskar att jag tagit mig an min egen dröm!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Ååå, vad kul men det sämsta är att jag jobbar och inte kan komma förbi! Men du kommer klara det extrem bra. Låter som ni har bra planer för veckan! :D

#2 - Days by Johanna

Hopps rensningen av huset går bra! Kul med en pop up butik, håller tummarna för många kommer och shoppar!

#3 - Pink Unicorn Metalhead

Skönt! Min helg var allt annat än lugn :P

#4 - Alva Berg

Åå låter härligt! kul med en pop up store, kramar<33

#5 - jessy

Så kul för dig! :D u go!

#6 - MALIN

Hoppas att du har haft en grym måndag hittills! Kram

#7 - Amanda CL

Vad gott med grillning :D
Vi ska också äta grillat ikväll, blir räkor :)
kram

#8 - elin

Mums så gott det där såg ut<3

#9 - JoJo

det låter som att du har en bra vecka framför dig vännen :D

sv; ja nu är jag redo för att ha semester på riktigt :D tack, jag är själv såå nöjd med naglarna :)

bara ärlig. det vet du :)

ja det är kul att vi är lika på flera sätt tycker jag! :D

ja men eller hur? jag behöver sol och värme nu känner jag. vi får hoppas att den hittar till oss båda snart :) hoppas att du har fått en fin start på veckan vännen :) kramar <3​​​​​​

#10 - Bella

Åh vad mysigt med grillkväll!

#11 - NICOLE

Verkligen skönt och välbehövligt! :) hoppas veckan börjat bra! Kram

#12 - My

Åh vad mysigt med grillning :D

#13 - Gabriella

Åh så underbart med semester!!

#14 - Emelie Andersson

Skönt med semester :)

#15 - line

åå <3

#16 - Norahsmamma

Härligt att du har fått laddda om batterierna och kul med en popup store. Du måste visa bilder sedan.

#17 - Sofie

Tycker det är så bra av dig att du går efter din dröm! :)

#18 - ullie

så kul när man blir glad . japp då vet ni va ni ska göra . ska ta det lungt med rensning här i år men ja lite håller man på ändå tycker ja rensade två lådor idag en massa jobb så ett helt hus oj oj lycka till kramar