JOHANNA UTTERBERG - MIDDAG I LJUGARN

Johanna Utterberg

MIDDAG I LJUGARN
Gud vad dagarna bara springer iväg såhär i semestertider! Turen verkar vara någorlunda på vår sida och Gotland bjuder på mestadels bra väder, vilket känns extra härligt och vi är iväg nästintill varje dag. Vi hade en mysig middag ute i Ljugarn igårkväll tillsammans med Patriks familj och trots omval av restaurang så blev vi tillslut väldigt nöjda. Jag tog min favorit, moule frites, och njöt fullständigt medan kvällssolen sken över strandvyn som vi hade från vårt bord. Så ljuvligt! Idag ska vi göra Fårö osäkert, som jag längtat!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Jessica Högberg

Så mysigt, vad heter restaurangen??

#2 - Bella

Åh vad gott!

#3 - jessy

Gud så mysigt :D

#4 - amanda

Så fina bilder! :D

#5 - Netti Starby

Oj vad mysigt och det ser verkligen gott ut! :-D Kramis

#6 - Sandra SG

mums så gott det ser ut!

sv: ja det är sjukt roligt nu när det är så nära bebis!

#7 - Carro

Men så mysigt och härligt :)

#8 - Felicia

mysigt

#9 - Emelie Andersson

Så gott! :) aldrig fel med utemat!

#10 - NICOLE

Men åå så mysigt! =) Helt rätt :D Men musslor... hur gott är det? Har fegat ur varje gång jag har haft chansen ;D

Svar: Jooo musslor är jättegott, du måste testa någon gång! :D jag älskar fisk och skaldjur, och tycker du också om det så borde du gilla musslor! :)
Johanna Utterberg

#11 - Pauline Hurtig

vad gott och mysigt!

#12 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Ser galet mysigt ut!! :) Sommar delux!

#13 - MoaKandelin

Ser så mysigt ut :)

#14 - Gabriella

Åh såå himla mysigt!! Kram :D

#15 - Amanda

Men gud så gott<3

#16 - Kamilla

Ljugarn är också trevligt. En sommar bodde vi där istället för i Åminne och i Visby.

Hoppas ni fick en fantastisk dag på Fårö.

Kram Kamilla

#17 - Amanda CL

Ser gott ut :D

#18 - Days by Johanna

åh så härligt! :)

Tack hoppas med krya på mig snabbt :)

#19 - Isabella

åh vad gott!

#20 - Mirre Sweetwords

Ser verkligen toppen ut, härligt