JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: POP UP STORE

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: POP UP STORE
- Inlägget presenteras i samarbete med mitt egna företag StyleMood, www.stylemood.se -
Om ni bara visste hur nervös jag var inför gårdagens öppnade av min och StyleMood's pop up store, jag kunde nästan inte sova på hela natten och jag befann mig på plats redan innan 06 för att kunna stå och plocka med varor och göra fint inför kunderna. Tror det är ännu ett bevis på hur mycket man brinner för det man gör, det spelar ingen roll hur orkeslös jag borde ha varit efter en natt med nästan ingen sömn, jag mådde så bra inombords av att få stå där i den lilla lokalen (det är ett garage jag håller till i) och pyssla innan alla andra vaknat till liv. Och vet ni vad?! Folk kom, det ringde kunder och undrade var jag höll till, människor skrev och flera gamla kunder som beställt förut kom och shoppade nya favoriter. Det gick över förväntan för att vara första gången och jag är SÅ nöjd med dagen! För mig som bara packar varor annars var det väldigt kul att få se och möta kunder i en ny miljö än över nätet och jag växte flera centimeter av alla komplimanger kring produkterna, är tacksam för att ni gillar mitt sortiment så pass mycket! Det är ju mitt egna koncept, jag har gjort allt själv för att det ska fungera, och även om det är med enkla medel så fungerade det jättebra, så nu kör jag vidare på min idé och håller öppet nästa helg igen och flera gånger därefter! Tusen tack till alla er läsare som hejar på mig!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - jessy

Åh, gud va kul! Önskar man hade lite pengar att lägga på inredning när du säljer så mycket fint!

#2 - Netti Starby

så himla kul att det gick så himla bra och du säljer verkligen otroligt fina saker! :-D Kramis

#3 - Maria at Inredningsvis

Superfina prylar! och jag älskar den guldhyllan på väggen där.

Hoppas annars du haft en skön sommar so far:)

Idag är det REA tips på bloggen!

LOVE Maria

#4 - MALIN

SÅ KUL för dig! Önskar verkligen att jag kunde besöka den! Kram

#5 - Hanna

Åå vad roligt och inspirerande!

#6 - ullie

men va skoj Grattis till dej o hoppas detta bra fortsätter för dej kramar min vän o fin måndag

#7 - Linda

Men wow, grattis till dig! Så grymt jobbat <3

#8 - Carro

MEN vad roligt att det gick så bra! Det är du värd :)

#9 - Ida Jansson

Wow va mycket snygga prylar!!

#10 - Dixi Wonderland

Gud va roligt att det blev så lyckat för dig :D

#11 - Bella

Kul att det gick så bra!

#12 - elin

Åh älskar muggarna så fina!<3

#13 - Kamilla

Så fint du gjort. Förstår att det var kul att träffa kunder in real life.
Ha det gott. /Kamilla

#14 - jessy

SV: Gör det :D Ha en bra dag!

#15 - Days by Johanna

åh så härligt att det gick bra, men hade inte förväntat mig något annat ;)

#16 - Norahsmamma

Grattis grattis vad fint och grymt gjort!

#17 - Liv Ringström

Åh vilka fina grejer och vad kul att det gick så bra! :)

#18 - Mirre Sweetwords

Ohh vad skoj att det gick så bra

#19 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

GUD VAD KUL!!!! SÅ LYCKLIG. Det är verkligen sjukt kul att läsa att dagen gick bra även fast sovtimmarna inte är det bästa. Men otroligt bra att kunder kom, önskar jag också kunde vara där!! :D

Svar: TACK!!!! OCH JAA, SÅN LYCKA!! Ja, nu taggar jag om för lördag och sedan ska jag hålla öppet lite mer under vecka 30-32 har jag tänkt :) Hoppas du vill titta förbi om du kan någon gång!! :D <3
Johanna Utterberg