JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: SUMMER NEWS

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: SUMMER NEWS
- Inlägget presenteras i samarbete med StyleMood, www.stylemood.se -
Det har trillat in en del nyheter på mitt lager så dessa går numera att klicka hem från webshopen! Det är som julafton varje gång man får packa upp allt när leveranserna kommer. Har fått packa lite roliga beställningar under veckan och fått förbereda för både förbeställningar och pop up butiken nästa lördag! Nu har jag hunnit fota de flesta av de nya produkterna som ni kan se här nedanför med direktlänkar till varje produkt eller så kan ni bara klicka er in på www.stylemood.se för att själva spana in StyleMood's sortiment! Och missa inte produkterna som man kan förbeställa med 100 SEK RABATT, det kommer ju in riktiga snyggingar i sortimentet inom kort, bland annat en vägghylla och ett trendigt tidningsställ!
Kökhandduk, 39 SEK (SALE) / Skärbräda Acacia, 299 SEK / Mortel, 139 SEK
Rustika ljus, 9 SEK / Ljushållare, 59 SEK
Glas 6-pack, 299 SEK / Glasbehållare 4L, 249 SEK
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Amanda CL

Fina saker! :)

#2 - NICOLE

Så kul att se, och som vanligt så fina saker :) Hoppas du har en mysig kväll <3

#3 - Carro

Så mycket fint! :)

#4 - MALIN

Morteln är så himla fin! Kram

#5 - Days by Johanna

Förstår det är som julafton, så mycket fint.

#6 - j

Så fina saker :D

#7 - elin

Många snygga nyheter!<3

#8 - Mirre Sweetwords

Ohh vilka snygga ljushållare. Såg din kommentar inne hos Bella. Tanken slog mig då, hur ser din matmeny ut på en dag, och hur fördelar du ut maten och äter ex i vecorna då du är nyttigare, ersätter du något mål mat med shake så varje dag eller ett par ggr i veckan t ex?

Svar: Ja visst är dom snygga! :) Hehe, jag äter balanserat men undviker stärkelser och kolhydrater som får min mage att svälla och jag ersätter aldrig mat med shakes (mina forever-shakes innehåller massvis med protein och ska fungera som tillskott för kroppen, så de dricks tillsammans med frukosten exempelvis för att hjälpa mig att få i mig mer protein). Men jag kan försöka få ihop ett inlägg om hur mina matvanor ser ut!
Johanna Utterberg

#9 - Louise

Åh så fina 😍

#10 - ullie

glasburk o grå ljus en stor favvo hos mej
ja men tack raraste tycker ja inte får till det men så är det me dåligt me pengar man får ta va man haver =)
kramiz o ja skitvädret är här även i dag åska regn ses i morg kram

#11 - MALIN

Svar: Dom är verkligen såååå snygga! Kram

#12 - Carro

Ja, visst är det! Ha en mysig söndag :)

#13 - Boel

Härliga saker :)

#14 - Linda

Åh, älskar glasbehållaren!!

#15 - Norahsmamma

Åh vilka fina saker.))) Älskar ljusstakarna.

#16 - Bella

Vilka fina saker!

#17 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Så mycket fina saker du fått in, var inne och kikade och skulle helst vilja ha allt. Men nu passar det inte då jag måste hyra ut min lägenhet och försöka gömma alla mina saker någonstans! :D

Svar: Tack snälla du! :) Och nej det förstår jag, inte så lätt nu när du ska bo på annat ställe än hemma i lägenheten! :D
Johanna Utterberg

#18 - Mirre Sweetwords

Låter liknande mig, men jag byter ut ett mål mat varje dag mot 1 pulverdryck, sedan äter jag stadig frukost, stadig middag och mellanmål däremellan och det får mig att hålla vikten, energin osv osv. Men skulle jag ex då byta yt mot 2, 3 eller fler mål mot pulverdryck då blir det att banta men jag håller istället min vikt med det

#19 - Sofie

Så mycket ögongodis! :D

#20 - Dixi Wonderland

Längtar såååå mycket efter vår glasvas eller vad det är :D Kommer ha blommor i den så det blir en vas för mig ;)

#21 - Denise

Åh så många fina saker! :)

#22 - Linn

Så mycket fint!!

Svar: Åh tack snälla, vad kul att du tycker det! :)
Johanna Utterberg