JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: VÄGGHYLLA

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: VÄGGHYLLA
- Inlägget presenteras i samarbete med mitt egna företag StyleMood, www.stylemood.se -
Tidigt i morse kröp jag ur sängen, körde ut till Västis lagom nervös inför öppnandet av POP UP-butiken men också galet peppad. Det värsta som kan hända är om min tanke "tänk om ingen vill komma?" blir ett verkligt scenario, men jag har en känsla av att lite bättre än så ska det nog kunna gå för jag har verkligen fått sån glädjande respons sen jag meddelade att mina pop up-idéer skulle bli verklighet! Så, medan jag förhoppningsvis står med händerna fulla och minglar med nya kunder så passar jag på att visa er en av StyleMood's största nyheter och min personliga nya favorit! Nämligen vägghyllan som jag har yrat om senaste veckan, nu finns den äntligen i lager och jag är så otroligt nöjd över det faktum att jag köpte en till oss själva också! Hyllan är 61 cm i diametern och 15,5 cm djup vilket gör att den passar utmärkt även i trånga utrymmen som i en hall eller över sängen exempelvis. Den har fem olika hyllplan, är antikt mässing-färgad och gjord i järn. Knip en du med för 999 SEK i webshopen, du hittar den HÄR! Välkomna med beställningar!
Tips! Pimpa vägghyllan med snygga detaljer som också finns i webshopen, glasboxarna är nya och kostar 129 SEK, kaktusen 49 SEK och den lilla ljusstaken 19 SEK.
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Sarah

Lycka till :)

#2 - jessy

SÅ fint!

#3 - Denise

Wow så snygg!

#4 - Days by Johanna

oh den är såååå snygg!

#5 - JUNITJEJ

Vilken underbar hylla!

#6 - MALIN

Hur fin som helst! Hade velat ha den i silver! Kram

#7 - Mirre Sweetwords

supersnygg hylla

#8 - Louise

Åh va snygg! 😍

#9 - Bella

Hoppas det gått bra med butiken, kram!

#10 - Norahsmamma

Supersnyggt!!!

#11 - Netti Starby

Herregud vad snyggt och den där hyllan skulle jag inte tacka nej till! <3 Kramis

#12 - Carro

Men wow så snygg hylla!!! :)

#13 - NICOLE

Den är ju verkligen sååå snygg den där! =) Jag hoppas att allt gick fint igår och att det känns kanoners! =) Kramar

#14 - Amanda

Super snyggt!!

#15 - JoJo

vilken snygg hylla! älskar formen på den! :D

sv; det tycker jag att du ska. jag ska själv beställa därifrån när jag får lön hade jag tänkt! :D

ja men det förstår jag :)

tack fina du, min vecka har varit jättebra. hoppas att din vecka också har varit det :D hur är allt med dig vännen? :) kramar <3​​​​

#16 - elin

Åh vilken fin hylla!<3

#17 - Pauline Hurtig

så snygg!

#18 - Sofie

Åh vad snyggt!

#19 - Gabriella

Såå himla snygg!! :D

#20 - My

Riktigt snygg :D