JOHANNA UTTERBERG - TJUVGLIMT FRÅN MIN POP UP STORE

Johanna Utterberg

TJUVGLIMT FRÅN MIN POP UP STORE
Vi har precis vinkat hejdå till brorsan och hans tjej, efter att ha haft dem på pizza-night här hemma hos oss. Väldigt trevligt! Dagen har gått i ett tycker jag, först träning, jobb i pop up-butiken 10-16, uppackning av nya varor som levererades, körde sedan hem, middagsgästerna anlände och nu sitter jag här helt slut. Det tar på krafterna minsann, men jag har haft bra försäljning idag och det är där jag hänger större delen av dagarna just nu, i StyleMood's alldeles egna lilla butiks-hörna. Ska ännu ha öppet resten av veckan och vi har även lite annat trevligt inplanerat på kvällarna och helgerna framöver, så det är mycket att se fram emot även fast att Patriks semester är över! Hoppas ni också njuter av sommardagarna!
Lite av nyheterna som anlände idag syns på bilden!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - MALIN

Det ser verkligen sååååå fint ut! Stolt över dig! Kram

#2 - Norahsmamma

Vart får du din inspiration ifrån?

Svar: Ska svara på det i ett eget inlägg längre fram tänkte jag :)
Johanna Utterberg

#3 - ullie

gillar både stege o pllar men tyvärr blir man inte rik när man e sjuskriven men titta kostar ju inte så det gör ja ofta o fin sida du har
kramiz fina

#4 - moa

åh!! vad kul att läsa att det går bra för dej med butiken, men det förstår jag med tanke på det underbara unika sortiment du säljer. kramar finaste Johanna <3

#5 - Linda

Wow så otroligt fint!

#6 - Hanna

Vad fina saker! :) Hur länge har ni uppe pop up-butik?

Svar: Tack snälla! :) Den kommer jag att ha öppen augusti ut, främst tors-lördag (kommer skriva exakta tider och dagar här i bloggen allt eftersom), men just nu är det öppet varje dag :)
Johanna Utterberg

#7 - Carro

Ser jättefint ut och mysigt med pizzakväll :)

#8 - Dixi Wonderland

Va roligt att det går så bra för dig :D Gör mig så glad <3

Svar: Åh tack snälla du!! :D <3
Johanna Utterberg

#9 - Denise

Vad roligt att försäljningen i butiken går bra! :D

#10 - Bella

Så fin inredning!

#11 - Angelica

Ser väldigt charmigt ut!

#12 - Days by Johanna

Så tjusigt! :) Lät verkligen som dagen gick i ett igår

#13 - My

Ååh ser så himla mysigt ut där!! Synd jag inte bor nära :(

Svar: Åh tack snälla och ja synd att du inte gör det! :(
Johanna Utterberg

#14 - jessy

Visst är det härligt när dagarna bara rullar på!

#15 - Netti Starby

Vad kul att du har fått mycket sålt och vilka fina nyheter! :-D Kramis

#16 - Emelie Andersson

Ser ut som superfina saker! :)

#17 - Gabriella

Åh såå mysigt, roligt att försäljningen gått bra!! :D

#18 - Pauline

Så fint!!

#19 - Sarah

Pizzanight lät inte helt fel :)

#20 - Ida - foto & häst

Så himla fint!

#21 - Eleonora Adriana ♥

Fina korgar :)

#22 - Sofie

Så mysigt med en pizza kväll, fina saker ni fått in också! :)

#23 - JoJo

åh att jag inte bor närmare. då hade jag lätt besökt din pop up store! :D

sv; ja, pepp behövs alltid! :)

förstår att du älskar den, den är riktigt snygg :)

åh vad härligt att du trivs så bra i livet nu och att du mår s bra. vad härligt! :D jag mår också bra tack. njuter av dom sista semesterdagarna nu. börjar jobba på måndag igen :P kramar <3​​​​

#24 - MoaKandelin

Åh vad roligt, ser så fint ut :)

#25 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så fint det ser ut! :D