JOHANNA UTTERBERG - A MIDSUMMER DREAM

Johanna Utterberg

A MIDSUMMER DREAM
Vi hade verkligen en helt fantastisk och mysig dag igår, så tacksam för familjen och våra vänner! Vi åt massor av gott, njöt av sällskapet, skrattade, myste med bebis, grillade och kvällen avslutades för min del i soffan hos våra vänner där jag och Josefine gick igenom en av mina leverantörers vinterkatalog (det är väldigt bra med andra ögon när man ska ta in nyheter i sortimentet), smuttandes på rödvin och mumsade godis. Jag sov kvar och tidigt i morse kom Patrik och hämtade mig efter att han hade jobbat färdigt och sen åkte vi hem och fortsatte sova några timmar. Idag njuter vi av en lugn hemmadag, jag har beställningar att packa och se till att skicka iväg, ska uppdatera min jul-order och småjobba lite med massa roligheter. Känner mig riktigt på gång!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Amanda

Så himla fin du är, härlig midsommar<3

#2 - Dixi Wonderland

Va söt du är :D

#3 - Mirre Sweetwords

Låter som du fick en toppenbra midsommar och ha en bra lördag

#4 - Netti Starby

Jättefin du är på bilden och ha en fortsatt mysig dag! :-D Kramis

#5 - MALIN

Du är så hiiiiimla himla fin! Kram

#6 - Carro

Så fin du är och vilken härlig midsommar :)

#7 - Alva Berg

Låter härligt! Snygg du är! många kramar<33

#8 - Days by Johanna

Låter som en härlig midsommar :)

#9 - Anna

Låter som att du har haft en härlig dag! :)

#10 - NICOLE

Det lät ju verkligen underbart :D vi hade det också hur bra som helst med våra vänner :) Så långt hår du har fått, för övrigt! Så fint! Kram

#11 - Denise

Vilken härlig midsommar! :)

#12 - ullie

heeej finis !låter mysig tycker ja
ja svärmor är dålig hon har blodförgiftning :( suck hoppas det blir bra fort

#13 - Asylmamma

Det känns så avlägset med jul! Men jag fattar ju ändå att man måste planera så här långt innan...spännande med nyheter😍

#14 - Linnea

Super fin bild!
Http://nouw.com/Gustavssonlinneaa

#15 - Tove

Låter riktigt trevligt!! :D

#16 - jessy

Så fin du är!

#17 - Bella

Fina du, härligt med en sådan bra midsommar!

#18 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Låter som en perfekt midsommar för dig :). Så fin bild på dig också :)

#19 - Norahsmamma

Så fin du är <3

#20 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Shit vad vacker du är Johanna! Den där klänningen är sjukt snygg på dig även fast jag inte ser hela! :) Låter skönt med en hemma dag efter en bra kväll innan! <3

Svar: Men åhhh, ska du säga vaa!! <3 Tack snälla, glad att jag har sparat den i garderoben för nu kommer den till användning! :)
Johanna Utterberg

#21 - Pauline Hurtig

vad härligt så fin!

#22 - Amanda CL

Vilket fint foto på dig!!!