JOHANNA UTTERBERG - BEACH DAY

Johanna Utterberg

BEACH DAY
Alltså vilket sommarväder vi har på öjn! Blir helt lycklig av det. Idag tog jag sovmorgon efter att suttit uppe lite för sent med första höst/vinter-katalogen från en av min leverantörer i natt, kunde nämligen inte slita ögonen ifrån allt snyggt som blir tillgängligt och var tvungen att spåna på StyleMood's budget- och höstplaneringen åtminstone lite grann. Denna torsdag har jag tillbringat tillsammans med min bästa vän och hennes kiddos, vi har kört strandpremiär, lunchat med thai-mat och fikat här hemma hos mig och Patrik. Underbar sommardag! Ska ta tillvara på min energi och försöka få lite nya produktbilder fotade och sedan har jag en hel del datorjobb att beta av och blanketter att fylla i senare ikväll när min karl sticker iväg på nattjobb. Hoppas ni mår bra alla fina!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Carro

Men så underbart!!! :)

#2 - Amanda

Åh vilken härlig dag, älskar ju havet<3

#3 - Mirre

Så härligt att tillbringa på standen, samt kul att kika i höstgrejerna

#4 - Sarah

Så mysig da du har haft :)

#5 - MALIN

Vad mysigt med en dag på stranden! Kram

#6 - Saga

Va mysigt!

#7 - ullie

ja men va mysigt då känns det som sommar ju
ja jag tror att det va när allt varma kom in o vi hade kalla moln så small det ordentligt idag 25 gr o nästan hela dagen sol men hoppas på sol men ni skulle visst få åskan till er förlåt ja skickade den inte :d
kram o fin fredag o va spännade me katalogen förresten

#8 - Louise

Vilken fin bild :)

#9 - Mathilda

Gud vad härligt! Man bli så glad av sommar :D

#10 - Lidna

Ser riktigt härligt ut!! Vill också åka dit <33

#11 - elin

Åh härligt med en dag på stranden<3

#12 - Dixi Wonderland

Måste säga att du verkar så mycket gladare sen du endast började jobba med företaget. Det glädjer mig :) Hoppas att du får en jätte bra helg! Jag hade tyckte det varit kul om du skrev ett inlägg angående hur dina arbetstider ser ut? Har du fasta tider eller jobbar du lite som det faller dig in, hur ser det ut på helgerna?

Svar: Åh, tack, vad kul att det skiner igenom ändå, för det är jag! :) Tack desamma fina du, och jag ska absolut fixa ett inlägg inom en snar framtid där jag berättar om hur jag lägger upp min arbetstid kring företagandet och planering!
Johanna Utterberg

#13 - Moa

det gäller att vara i god tid när man är egen företagare hehe. Men så kul att du får ta del av höstens sortiment redan nu. :) jag hoppas du får en riktigt härlig helg finaste Johanna, <3 kramisar!

#14 - Pauline Hurtig

härligt!

#15 - Jeanette

Men vad skönt med så fint väder! :) Här är det inget sommarväder alls, bara grått och tråkigt

#16 - Norahsmamma

Åh vad somrigt ni har det:) Här i Götet öser det ner. Kram

#17 - NICOLE

Men vad härligt och smått avis här då ;)) Här är det sååå molnigt MEN varmt. Dock inget bad/solväder för det inte.. Ha en fin eftermiddag! kram

#18 - Jennifer Queen

Åh sommaren!

#19 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh låter ljuvligt :). Har ni nära till stranden? :)

Svar: Ja, vi behöver bara gå över två gator och så ligger stranden nedanför lägenheten, så det är nära :)
Johanna Utterberg