JOHANNA UTTERBERG - GLAD MIDSOMMAR

Johanna Utterberg

GLAD MIDSOMMAR
Glad midsommar allihopa! Oj vad jag faktiskt har längtat efter midsommarafton i år, har fått jobba 8 av 10 midsommaraftonar de senaste 10 åren, men i år är läget totalt annorlunda och jag kan ge mig själv ledigt hela dagen med gott samvete. Sambon och jag har mysiga firar-planer och ska börja dessa ute i Västis hos mina föräldrar med sommar-lunch tillsammans med mina far- och morföräldrar som också kommer dit. Senare i eftermiddag beger vi oss till våra fina vänner och deras kiddos för en grillkväll och det ser jag verkligen fram emot. Eftersom sambon jobbar natt resten av veckan så bestämde jag mig för att sova kvar hos dem, så kan vi fortsätta midsommar-myset medan min favorit pyser iväg. Det kommer bli en sån härlig dag med trevligt umgäng, massa god mat, bebisgos, blomsterkrans och jordgubbar, precis så som jag föreställt mig och minns att midsommar ska vara. Nu ska jag hoppa i klänningen och göra mig i ordning, njut av dagen allihopa!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Härligt för dig att du får vara ledig den här midsommaren :). Glad midsommar på dig :)

#2 - Amanda

Glad midsommar på dig, låter som en mysig midsommar<3

Svar: Tack desamma fina du <3
Johanna Utterberg

#3 - ullie

Jag önskar dig en helt magisk dag fylld av solsken & lyckliga stunder!

#4 - Pink Unicorn Metalhead

Tack så mkt :) Hade en grym resa, önskar jag hade kunnat stanna lite längre och firat midsommar i Sveirge med men jag får göra det här på Malta istället :)

#5 - Julia

Glad midsommar på dig!

#6 - Anna

Fin bild!
Glad midsommar! :)

#7 - NICOLE

Hoppas du får en underbar midsommar! Kram 💗

#8 - ajlimullersandvik.blogg.se

Åh så himla härligt, det låter ju dunderhärligt!! :D

#9 - Pauline Hurtig

så härlig och välförtjänt ledigt! hoppas du har en underbar midsommar!

#10 - Carro

Hoppas du haft/har en underbar midsommar, så skönt att du slipper jobba! :)

#11 - Asylmamma

Åh vad härligt att du också får vara ledig! Det förtjänar du. Hoppas dagen blir precis så bra som du vill 👍🏻

#12 - Mirre Sweetwords

Så härlig dag ni haft misstänker jag

#13 - Gabriella

Såå fin krans!! 😍😍

#14 - Norahsmamma

Hoppas att du had een fin midsommar.

#15 - MALIN

Glad midsommar min fina vän! Kram

#16 - Josse

fin krans! :)

#17 - Days by Johanna

Låter som en härlig midsommar :)