JOHANNA UTTERBERG - SAMLAT NY INSPIRATION

Johanna Utterberg

SAMLAT NY INSPIRATION
Det har varit full rulle denna onsdag och inte är jag emot det! Började dagen med att åka ut till Västis och intog frukost ute i morgonsolen tillsammans med mamma, det var verkligen ljuvligt att starta dagen så och tanka på med lite nyenergi innan jag skulle vidare. Hela förmiddagen och några timmar till spenderade jag sedan hos min moster i hennes underbara butik och hjälpte henne med midsommar-styling, uppackning av nya varor och fotografering. Tycker det är så kul att få dela tankar, tips och funderingar kring säljandet och företagandet med henne, vi är ju båda företagare inom inredning men med helt olika nischer och fokus, så vi har alltid mycket att jämföra och inspirera kring. Dessutom älskar jag att fronta och styla upp med produkter, det är så himla roligt att få utlopp för det kreativa på så sätt och något som jag inte gör vardagligen i mitt egna företag, eftersom jag inte har någon fysisk butik. Sen jag kom hem har jag hunnit käka onsdagstacos (en bra tradition), mailat, packat två ordrar och varit ute på en riktigt svettig powerwalk. Kvällen får spenderas med fotoredigering i soffan, jag är såå trött nu!
#1 - Gabriella

Åh så mysigt, jättefint!!

#2 - Ida Lindborg ♡

Snyggt!!

#3 - Norahsmamma

Vad mysigt med frukost i solen:) och onsdagstacos...bra tradition. Fin servis är det något du kommer sälja? Förresten kolla på mitt inlägg tidigare idag.."energibovar" tror du kommer gilla det:) Kram

#4 - Netti Starby

Vad kul att din mamma jobbar inom samma bransch och det är alltid bra att ha någon att dela tankar med! :-D Kramis

#5 - Carro

Vilken härlig dag och så mycket fint på bilden! :)

#6 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Roligt det låter :). Kul att ha någon att bolla idéer med :)

#7 - Pauline Hurtig

vad härligt! det ser verkligen ut som en butik för mig :)

#8 - elin

Åh så mycket fint!<3

#9 - Sanna

Men alltså ååååh! Så himla fint verkligen, hade inte haft något emot att besöka den butiken vill jag lova :)

#10 - Dixi Wonderland

Vilken produktiv dag du hade :D

#11 - My

Vad roligt att du och din moster har gemensamt intresse :D

#12 - Boel

Så himla fint :D

#13 - jessy

Bra jobbat!! :D

#14 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Låter verkligen som en grym onsdag med mycket att göra men även bra saker!! :)