JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: 3 FÖR 2

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: 3 FÖR 2
- Inlägget presenteras i samarbete med StyleMood, www.stylemood.se -
Jag har så mycket idéer, vilja och tankar kring mitt företagande, samtidigt som jag försöker vara realistisk, tänka smart, ekonomiskt och mot framtiden. Det är MEGASVÅRT ibland, det är känslor, det är skitkul, det är min dröm, det är utvecklande och jag är så tacksam för det jag redan under 1,5 år har lyckats bygga upp, helt från egen ficka och med start från noll. Man måste liksom påminna sig själv om det och under dessa 1,5 år så har jag ändå jobbat bredvid största delen av tiden och inte kunnat satsa 100%, vilket inte har varit optimalt men behövligt för att tryggt kunna få någon inkomst. Men idag kan jag satsa allt, nu är företaget min enda sysselsättning och det är precis vad jag behöver för att samla fokus, ha tid att utveckla mina idéer och styra StyleMood i rätt riktning.
Den här veckan har jag 3 FÖR 2 på alla badlakan, så beställer du 2 stycken så skickar jag med 1 extra! Hur bra?! Ni hittar badlakanen HÄR, de finns i både ljusgrått och mörkgrått, är tunna och gjorda i fin bomull, enkla att ta med och såklart ett måste till lata stranddagar och häng vid poolen! Passar på att påminna er om att det är SUMMER SALE i webshopen, massor av fynd går att göra från endast 29 SEK. Jag säljer bland annat ut alla glasboxar, en del marmorbrädor, plädar, ljusstakar och massa annat, så in och knip era favoriter! Webshopen hittar ni på www.stylemood.se och det går utmärkt att göra beställningar där eller via mail till [email protected]!
3 FÖR 2 på Badlakan, 229 SEK / Korg, 299 SEK
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget, tack!
#1 - Netti Starby

Så himla bra jobbat av dig och kul att du har många idéer. Vilket bra erbjudande du har och ha en fin dag! <3 Kramis

#2 - jessy

Så fint!

#3 - Amanda

Så himla grym är du, super modigt att du vågade satsa all in!:)

#4 - Alice

Älskar stylemoods grejer!!!

#5 - Carro

Så härligt att du har så mycket idéer. Du är inspirerande :)

#6 - MALIN

Vilket härligt erbjudande :) Hoppas du haft en bra dag! Kram

#7 - Gabriella

Såå himla snygga!! :D

#8 - Days by Johanna

Gäller hitta en bra balans mellan de två, så det ena inte styr iväg med det andra

#10 - elin

Fina badlakan!<3

#11 - Norahsmamma

Tycker det är häftigt att du på så kort tid har byggt upp detta : Får inspiration av sådant:)))

#12 - Ramona

Du är helt otrolig vännen <3 Så grymt bra att kunna jobba med detta på heltid nu :) En dröm. Du har så fina saker i din shop och idag ska jag försöka hinna hämta paketet från dig. Kram och ha en toppen dag <3

#13 - Pauline Hurtig

förstår att det är jättesvårt ibland, är verkligen så impad av dig! :D

#14 - Dixi Wonderland

Grymt bra att du alltid har kampanjer igång. Minns förr då man aldrig fick rabatter utan det var endast på reorna som man kunde handla nersatt. Idag skulle inte hemsidorna överleva om dom slutade med rabatter. Vi är så nöjda med mattan som vi köpte från Stylemood. Mest nöjd är väl hundarna för av någon anledning så älskar dom den xD Kommer absolut att köpa mer i framtiden :)

Svar: Ja, att alltid ha aktiva kampanjer är roligt och bra tänker jag! :) Nej precis, rabatter vill alla ha, det är den tiden vi lever i idag! Vad glad jag blir att ni är det och så praktiskt att även hundarna är nöjda! :D Det ser jag fram emot, ni är så välkomna att beställa igen när ni vill! :)
Johanna Utterberg

#15 - moa

jag älskar ditt driv altså. du satsar verkligen 110% procent det märks verkligen & jag vet att du kommer komma långt med ditt företag. <3 helt underbart sortiment. tack snälla för din kommentar i min blogg finaste Johanna <3<3<3<3

Svar: Tack underbara Moa!! <33333
Johanna Utterberg