JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: MIDSUMMER CAMPAIGN

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: MIDSUMMER CAMPAIGN
- Inlägget presenteras i samarbete med StyleMood, www.stylemood.se -
Jag har företagsjobbat väldigt effektivt de senaste dagarna och nu är även första ordern av julprodukter beställd för leverans efter sommaren. Det känns knasigt att sitta och kika på sånt såhär ett halvår i förväg, men det är ju så det fungerar i min bransch och jag skulle absolut ljuga om jag sa att det inte kliar i fingrarna inför leverans av julnyheterna, för det gör det verkligen! StyleMood firar förresten midsommar med superpriser på några utvalda produkter hela veckan, så in och kika! Lattemuggarna i 6-pack är nedsänkta med en 100-ing och ostknivar går att klicka hem för endast 50 SEK bland annat! Varmt välkomna med beställningar i webshopen som ni hittar på www.stylemood.se!
Tårtfat i vitt glas, 299 SEK (KAMPANJ) / Tårtljus i 25-pack, 49 SEK
Marmorbrädor, 149/199 SEK (KAMPANJ) / Kökshandduk, 20 SEK (REA) / Keramikfat och skålar, 129 SEK (köp 10st för 1000, kontakta mig på [email protected] för att ta del av detta erbjudande)
Marmor-tvålpump, 149 SEK (KAMPANJ) / Glasbox i set om 2, 50 SEK (REA)
Flätad korg, 269 SEK / Badlakan, 199 SEK
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Gabriella

Åh såå bra!! 😍

#2 - ullie

ha ha nä ja sov inte ute bara barnen tjejerna plus en grannflicka inte ja o frysa ihjäl ha ha Hoppas du får en fin tisdag kramar

Svar: Hehe nej det förstod jag, men kul för tjejerna :)
Johanna Utterberg

#3 - Carro

Så härlig inspiration och spännande att se julutbudet sen :)

#4 - Linda

Är så grymt sugen på den där korgen, ska spanas in!

#5 - C:s

Vilket trevligt inlägg. Ska absolut kika in på sidan. Vad roligt att du också varit på Sardinien. Hörde i efterhand att det bästa vattnet i Medelhavet finns där 😍

Svar: Tack, välkommen in i webshopen också! :) Ja, det är bästa vattnet i medelhavet, så vackert där! 😍
Johanna Utterberg

#6 - Tove

Vad fint :D

#7 - Mirre Sweetwords

Men är ju nästan så, så fort sommaren är slut börjar folk titta efter sådant, så bra att vara ute i tid

#8 - Josse

Så mycket fint! Har sagt det förut men älskar verkligen alla dina bilder! Heelt perfekta! <3

Svar: Åh tack så mycket fina du!! <3
Johanna Utterberg

#9 - jessy

Härligt :D

#10 - My Nordqvist

Så mycket fint :D roligt ändå att vara ett halvår före hela tiden med inredningen :D

#11 - elin

Så mycket snyggt , man vill ju bara ha allt<3

#12 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh så roligt :). Kul att planera för framtiden så där :).

#13 - Boel

Fina saker :D

#14 - sanna hyvärinen

Jättefina lattemuggar! Älskar just vitt och blått till köket!

Svar: Håller med dig helt, älskar också vitt och blått i köket! :)
Johanna Utterberg

#15 - Amanda

Så otroligt fina bilder<3

#16 - Carro

Ja sommar är underbart! :)

#17 - Julia Wisniewska

Men gud vilka härliga bilder!

#18 - MALIN

Så fina grejer! Hoppas du haft en bra dag :) Kram

#19 - ajlimullersandvik.blogg.se

Åh, så himla fint allting! Och min tekanna, bästa köpet (vilket du kommer se senare i frågestunden <3 ) !!

Svar: Åh tack!! Vad glad jag blir att det är ditt bästa köp, ser fram emot svaren från frågestunden! <3
Johanna Utterberg

#20 - elin

Hoppas du får en toppen bra kväll!<3

#21 - Kamilla

Jag har sagt det förut men jag tokgillar latté muggarna. Får snart klicka hem dem som en present till någon som sen i sin tur ställer i kalaset. En plan måste jag ju ha när mannen inte alls gillar dem.

Super fina bilder.

Kram Kamilla

#22 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sjukt bra bilder på alla produkter!! :) Riktigt bra fotograferat och jag älskar bilderna! <3

Svar: Åh tack finaste du, vad glad jag blir och det är så kul att just du säger att jag utvecklas i produktbilderna!! <3
Johanna Utterberg