JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: STRAW BASKET

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: STRAW BASKET
- Inlägget presenteras i samarbete med mitt egna företag StyleMood, www.stylemood.se -
Var ute i Västergarn hos mina föräldrar igår och passade på att style:a upp ena delen av köket lite med mammas olivträd och stråkorgen från mitt sortiment! Det blev ju dundersnyggt mot stenväggen och kakelugnen, eller hur? Fick sån jäkla respons på bilden som jag la upp från styling på instagram och det känns megakul! Längtan om att få styla hos andra och köpa ett eget hus blir verkligen större när jag får hålla på med sånt här. Korgen som jag använder på bilden kommer från danska företaget Madam Stoltz och finns alltså hos mig på StyleMood för 299 SEK, den hittas HÄR. Missa förresten inte att 99 SEK SALE pågår veckan ut!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Asylmamma

Åh vad fin korgen! Har faktiskt kikat på den och är lite sugen på att klicka hem några stycken, korgar är så himla bra till allt 😃👍🏻

Svar: Ja visst är den fin! :) Åh vad kul att du kikat på den, den är verkligen så härlig och behändig till mycket, välkommen att beställa när du vill! <3
Johanna Utterberg

#2 - Kamilla

Super snyggt.

#3 - Norahsmamma

ÄLSKAR väggen och dessa bilder.!!!

#4 - Bella

Åh vilken fin!

#5 - My

Grymt snyggt :D

#6 - Ida

Så himla, himla fint verkligen!! :D

#7 - Mirre Sweetwords

Så snygg den är

#8 - Alva Berg

Superfin!!<3

#9 - Carro

Så fin!!! :)

#10 - Denise

Längtar också efter hus! Men mest över att ha trädgård och känslan av att bara gå ut :)

#11 - Lilly

Åh så fint!

​​Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna ett egendesignat telefonskal eller skin till din dator, och det enda du behöver göra är att kommentera tävlingsinlägget med din mailadress så har du chans att vinna! Vore superroligt om du ville delta, kramis!!

#12 - Dixi Wonderland

Fint :D

#13 - elin

Så fin blomma!<3

#14 - Louise

Så fina bilder 😊

#15 - Pauline Hurtig

såå fint!

#16 - Days by Johanna

Det är underbart med hus så förstår du längtar efter hus :)

#17 - moa

heeelt underbart, älskar din stil du har på inredning verkligen. har alltid önskat mig ett olivträd men har liksom inte tagit tag i det ännu, dom är så himla vackra. jag hoppas du har en underbar helg finaste Johanna och tack för din senaste kommentar <3

#18 - Ida

Så fint :)

#19 - Gabriella

Såå fin!!

#20 - Petra Olsson

så fin :)

#21 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Det blev sjukt snygga bilder!! :)

#22 - Ida - foto & häst

Riktigt snyggt!! :)

#23 - Josäfin Andersson

SÅÅÅ himla snygg tho!