JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: SUMMER SALE

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: SUMMER SALE
- Inlägget presenteras i samarbete med mitt egna företag StyleMood, www.stylemood.se -
SUMMER SALE IS ON! Jag har kickat igång sommarens rea i StyleMood's webshop och det finns massor av varor att fynda, med priser från endast 29 SEK! Det är blandat med allt från nyheter till äldre produkter, det finns bland annat marmorbrädor, vaser, plädar, tidiningsställ och sminkväskor, så passa på medans vissa artiklar ännu finns kvar! Jag packar varor varje dag och fokuserar stenhårt på att ni kunder ska få bra och smidig service, samt snabba leveranser! Ni blir fler och fler som hittar till min webshop och det glädjer mig enormt, det känns så roligt att ni är så engagerade och pushar mig. Så heja, let's the fun begin och hjälp mig rensa upp på lagret så jag får plats med fler nyheter, då blir jag superglad! Jag har länkat de olika rea-varorna här nedanför bilderna så att ni enkelt hittar till dem. Välkomna med beställningar via mailen till [email protected] eller klicka hem era favoriter direkt på www.stylemood.se!
Marmorbräda, 199 SEK.
Enkel kammarljusstake, 29 SEK.
Ampelkruka, 179 SEK.
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget, tack!
#1 - Amanda

Älskar allt så himla fina inredningsprylar <3

#2 - Carro

Så mycket fint, ska gå in och kolla :)

#3 - Jennifer Queen

Fina saker :D

#4 - elin

Hoppas du får en toppen bra kväll!<3

#5 - MALIN

Muggarna med sugrören är så himla söta! Kram

#6 - Gabriella

Åh såå bra, måste kika in!! :D

#7 - Days by Johanna

Du är så värd att det går bra. Du har så fina saker <3

Svar: Åh tack snälla! <3<3<3
Johanna Utterberg

#8 - NICOLE

Woopwoop!! Så bra grej ju och jättefint som vanligt :) SV: åh ja det är verkligen roligt att vi verkar lika på så många vis :) Hoppas verkligen vi kan träffas snart!! Vi får ta oss en sväng till Gotland helt enkelt :D Såklart, tipsar alltid om dig!

#9 - Sara

Åh så härliga grejer! Blir så sugen på att klicka hem några av muggarna med lock:)

Svar: Passa på nu när de är nedsänkta till 29 SEK/ST! :D
Johanna Utterberg

#10 - Louise

Så fina grejer! :)

#11 - Mirre

Massa inspirerande grejer

#12 - ullie

masssa fina saker som vanligt du har bra smka. älksar linne servetter så fina men ändå använder ja typ aldrig =) men gillar mycket i linne som handdukar o så .. fint
kul .lycka till att de handlar lite mera

#13 - Ida

Så mycket fint :D

#14 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Vad roligt, ska genast kika in! :D

#15 - Linda

Åh så mycket fint, kul med sale.. ska absolut spanas in :D

#16 - Dixi Wonderland

Har du fått in vaserna än eller kommer dom snart? :P

#17 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Åh så fina linneservetterna var i färgen 😍

Svar: Ja, visst är dom! :) Passa på att klicka hem nu när de är på rea :D
Johanna Utterberg

#18 - ajlimullersandvik.blogg.se

Mjukglass med polkaströssel låter alldeles ALLDELES underbart :D

#19 - jessy

Alltså jag är ju lite förälskad i de där ostknivarna haha!

#20 - JoJo

åh så mycket fina saker! :D

sv; ja det är jätteskönt när det är gjort. är synd bara att man behöver göra det en gång en gång i veckan eller varannan vecka om man använder dom så ofta som jag gör. är tur att jag har många att variera mig med. haha :P

det är såå härligt att det är juni nu. hoppas bara att solen och värmen vill komma också :P <3

klart att jag är glad för din skull!! :D är bra att det känns så bra för dig! :D hoppas att du har haft en fin helg och att veckan har börjat kanon för dig! :D kramar <3​​​​

#21 - Josefin

Vad mycket fint du har, måste kika in där och kanske beställa hem något :D är galen i inredning. kramar

Svar: Åh tack så mycket! Vad kul att du gillar inredning, välkommen in i webshopen när du vill! :D Kramar!
Johanna Utterberg

#22 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Så mycket fint:)

#23 - Felicia

åh mysigt