JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: SUMMER SALE UPDATE

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: SUMMER SALE UPDATE
- Inlägget presenteras i samarbete med mitt egna företag StyleMood, www.stylemood.se -
SUMMER SALE är igång även hos mig på StyleMood och nu är den uppdaterad med fler produkter då vissa saker har sålt slut och jag har satt ner allt på rean till priser av endast 20, 50 eller 100 SEK, ni kan alltså göra riktiga klipp! Min rea-favorit just nu är den fina och stora skärbrädan i acaciaträ som ni hittar HÄR för en ynklig 100-lapp! Välkomna att klicka hem era favoriter direkt på www.stylemood.se eller maila mig beställning på [email protected]. HAPPY SHOPPING!
Islatte-muggar med lock och sugrör, 20 SEK/ST - HÄR
Stor Esther-ljusstake i silverfärg, 50 SEK - HÄR
Kökshandduk i fin bomull, 20 SEK - HÄR
Ljusstake Mässing, 20 SEK - HÄR
Pläd från Broste Copenhagen, 100 SEK - HÄR
Prydnadspäron Svart/Guld, 100 SEK - HÄR / Svarta glasboxar i set om 3, 50 SEK - HÄR
#1 - Days by Johanna

Härligt med summer sale :)

#2 - Amanda

SÅ mycket fint<3

#3 - Nilla & Jamina

Såå fina saker! :D :D

#4 - Carro

Åh så mycket fint! :)

#5 - Linda

Åh så fina prylar!! <33

#6 - Boel

Åh så mycket fint!

#7 - elin

Åh så mycket fint och till så bra priser , detta ska jag kolla in!<3

#8 - Norahsmamma

Massa fina saker:)))

#9 - Louise

Så mycket fint! :)

#10 - ullie

åhh du har så mycket fint o ja e så panka som det kan bli det är väl så då man är sjukskriven inget skoj vips är pengarna borta
kramiz till dej fina o tack för du kikar in till mej

#11 - jessy

Fina saker som vanligt :D

#12 - Mirre

En massa snyggt

#13 - Denise

Såå fina saker! Och vilka vrakpriser! Måste genast ta en kik :)

#14 - My

Åh vad roligt måste in och kika :D

#15 - Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv

En massa underbara saker 😍

#16 - Josse

Älskar alla dina bilder! Såå fina!