JOHANNA UTTERBERG - BREAKFAST

Johanna Utterberg

BREAKFAST
Tack och lov för helg. Är så slut att det de två kommande veckorna känns omöjliga. Dock känns det lite skönt att ha tagit tag i både tvätt och garderobsrensning idag, att liksom för en gångs skull hinna med det där sysslorna som man måste göra för sin egen skull ibland och kunna bocka av dem. Och dessutom passade jag på att njuta av en riktigt smarrig avokadoknäckis och morgonens andra kopp kaffe i sängen efter att jag hade varit ute och powerwalkat i morgonsolen. Så härlig start på morgonkvisten! Nu ska jag och sambon göra oss redo och i ordning för att sticka iväg till Patriks pappa på lördagsmiddag, det blir mysigt! Ha en fin lördagskväll!
#1 - elin

Sv: åh inte alls kul att du kände så då som jag lite känner nu. Jag hoppas på att hitta en bra balans mellan mig själv och allt detta.

#2 - Amanda Jona [SPONTAN]

Lät verkligen som en så bra start på dagen :)

#3 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Men du så gott det där ser ut :D. Sen härligt med rensning också, borde ta mig för en själv :)

#4 - Mirre

Ohh ja, samma här, förra helgen rensade vi i garderober och klädkammare och kök, så man lär passa på på helgerna, samt njuta också såklart, vi har också tvättat ikapp mycket

#5 - Nike Grääs

Otroligt fina och eleganta bilder!

#6 - Nelly

Åh så skönt att ha rensat garderoben, det har stått på min att-göra-lista lite väl längre nu.. xD Och så god smörgåsen såg ut :3

#7 - ullie

Åt oxå adokado macka
Nu är ja ju sjukskriven men annars typ tvättar ja så fort ja är ledig känns det som . o ja bara undrar.. Tar tvätten Aldrig slut ? he he känns knappt så

Fin söndag o hoppas på lite vila oxå kramar

#8 - J

Så gott!!

#9 - Linda

Men guuuud så gott!!

#10 - Bella

Åh vad gott!

#11 - Dixi Wonderland

Gud så mysigt :D Jag har jobbat hela helgen (ska även jobba idag) så det blir ingen vila för mig :(

Måste även skriva att jag får så mycket inspo och motivation av dina inlägg! Det är skönt att veta att många mil ifrån mig finns en tjej som kämpar lika mycket med sin karriär som jag med min :)

Svar: Åh kämpa på och lycka till med jobbandet! Tack så mycket och håller med dig helt, det är skönt och veta att man inte är ensam i att kämpa så hårt med sin karriär, utan att vi är fler! Det ger en lite styrka mitt i allt kämpande! <3
Johanna Utterberg

#12 - Days by Johanna

Ser riktigt gott ut. Hoppas middagen blev trevlig igår!

Jajamensan blommorna är nergrävda! :)

#13 - Carro

Så god frukost! :)

#14 - Bokstund

Åh, vilken mysig morgon! Och fantastiskt fina bilder, blir själv sugen på avokadoknäckis :)

#15 - annelie

jag gillar inte ruccola men annars såg det gott ut

#16 - elin

Sv: Åh tack så mycket för tipset!

#17 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Åh dina frukostar ser alltid så goda ut 😍

#18 - Tilda Barkselius

Men så underbart det såg ut!

#19 - ajlimullersandvik.blogg.se

Det här ser FÖR gott ut. Älskar dina frukostbilder <3

#20 - Days by Johanna

Ja riktigt skönt med trädgårdstid. Så kul i år när vi kan göra hur vi vill ha det, istället för röja bort sånt vi inte vill ha. I sommar kan vi verkligen njuta. Förhoppningsvis kommer inte så mkt ogräs iår.

#21 - Ida Lindborg ♡

Mysigt, så gott!

#22 - freja

ser gott ut :)