JOHANNA UTTERBERG - ENERGY BOOST

Johanna Utterberg

ENERGY BOOST
Vilket underbart väder vi har haft här på Gotland idag, bara en massa sol! Jag jobbade av mitt pass och drog sedan mot en av mina bästa kompisar som jag inte sett på alldeles för länge och myste. Vi satt till och med ute och njöt av solen i en hel timme och när jag åkte hem tänkte jag på vilken jäkla energiboost jag fått efter dessa två timmar av fika och skitsnack tillsammans med henne (tänk att hon blir tvåbarns-mamma när som helst), verkligen värdefull och underbar stund såhär mitt i veckan! Nu har jag energi för att orka med de sista två jobbdagarna innan helgen, helt klart! Kvällen ägnas åt lugnet i soffan med lite datorjobb och så blev det smarriga kycklingwraps till middag denna ljuva kväll. Förresten, jag passade på att köra sneakers idag för första gången i år, så nu är det banne mig vår! Vad har ni gjort idag?
#1 - Moa

Svar: åh tack snälla för din fina omtänksamma kommentar i mitt förra inlägg. Blev så rörd, tack 😭❤ Härligt att du fick kvalitetstid med din bestie jag vet själv hur mycket bättre man mår efter en stund med sin bästa vän. 👍🏼😍 vad spännande att hon ska bli tvåbarns mamma, jag önskar dej en trevlig fortsättning finis 😘

#2 - Gabriella

Åh så roligt!! Kram

#3 - Carro

Åh så härligt! :)

#4 - Mirre

Oh så härligt, ljuvligt

#5 - J

Snygga solglasögon!

#6 - ullie

Det har bara blåst som storm här idag tyvärr o solen försvann på eftermidd hoppas på mera sol i morg igen
Längtar verkligen efter sol vår o sommar nu

#7 - Netti Starby

Vad fint och vädret är helt otroligt! <3 Kramis

#8 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★

Härligt det låter :). Har varit fint väder här i Dalarna med, ser ut som att bli det idag också :)

#9 - Dixi Wonderland

Oj va spännande att hon ska få sitt andra barn :D

#10 - jessy

Har med haft toppen väder här nu hela veckan :D Så härligt, man får sådan energi och blir taggad på livet!

#11 - Nelly

Det låter verkligen som en härlig dag och vilken fin bild ^^

#12 - Ida

Men gud vad härligt!! :)

#13 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Så himla härligt när solen är framme ☺

#14 - Carro

Så gullig du är, tack! :)

#15 - The Queenie

Solen har kommit och gått här hela dagen, har suttit på balkongen när den visat sig, gäller att passa på :D

#16 - Bella

Älskar dina jeans, så snygga!

#17 - Ida

Så härligt med vår :D

#18 - Pauline Hurtig

härligt! vi har också massa sol så det är jätte slaskigt :(

#19 - Kaisa

Gud så härligt det lät! Förstår att du fick en riktig boost! 😄

#20 - Zyllah

Visst känns det verkligen super mycket som vår nu!!!! Så himla härligt och underbart, bara det inte kommer mer snö nu *knacka i trä*!! <3

#21 - Days by Johanna

Härligt med sol och energy boost :)

#22 - NICOLE

Alltså åh så underbart det är nu när det är ljusare och varmare :) Idag var det 9 + och det blåste inte - då känns det verkligen varmt och skönt :) Kram

#23 - Ida Lindborg ♡

Snygga solglasögon!

#24 - elin

Åh så snygga jeans!!

#25 - J

Vackert väder kan göra så mycket!!

#26 - ajlimullersandvik.blogg.se

Mmmmh, kycklingwraps!!! Yummie!!