JOHANNA UTTERBERG - FAVORITSMYCKEN JUST NU

Johanna Utterberg

FAVORITSMYCKEN JUST NU
- Inlägget presenteras i samarbete med StyleMood, www.stylemood.se -
Här ser ni mina favoritsmycken just nu. Älskar att ha fina örhängen när jag kan, så därför är jag extra glad över örhängena i mitten som jag verkligen tycker mycket om och det är ju ett väldigt säkert knep att klä upp en outfit genom simpla detaljer! Klockan är enkel och helt i min stil, så den hänger ofta på armen när jag vill vara vardagsfin och ska iväg. Har dock lovat mig själv att även bli bättre på att bära och byta halsband och armband emellanåt, har så många att välja på egentligen och på bilden ser ni några stilrena favoriter från min smyckessamling.
Hur förvarar ni era smycken förresten? Glasboxar är ju perfekta för mindre förvaring och hur fint är det inte att ha sina vardagssmycken framlagda på en marmorbräda såhär?! Hett tips, jag har massor av glasboxar och marmorbrädor i min webshop som ni hittar på www.stylemood.se, så gå gärna in och klicka hem era favoriter!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget, tack!
#1 - Dixi Wonderland

Jag har mina smycken i en box. Är dock sjukt dålig på att använda smycken ;(

#2 - Mirre

Så fina

#3 - Linda

Superfina smycken!!

#4 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Jättefina :)

#5 - Bella

Så himla fina smycken!

#6 - Netti Starby

Åh vad fint och så många fina favoriter du har! <3 Kramis

#8 - MALIN

Örhängena i mitten är så himla fina :) Kram

#9 - rememberthiis.blogg.se

fint!

#10 - annelie

snygg klocka :D

#11 - Carro

Fina smycken :)

#12 - Rebecka

Åh vad fina smycken!

Svar:
Ja det tycker jag du ska :) Filmen är magisk!!

Kram

#13 - Days by Johanna

Så fina, är sämst på använda smycken :(

#14 - Amanda

Åh så fina smycken! 😃 Kram

#15 - Tilda Barkselius

Så så fina!!!

#16 - elin

Åh klockan var ju bara för fin!

#17 - jessy

Åh, vilka fina!

#18 - JoJo

vilka fina smycken! :D

sv; ja visst gör det? jag måste prova göra det nån gång :)

haha nej jag tycker varken om våfflor eller pannkakor xD dom enda våfflor jag tycker om är såna där tjocka, belgiska ;)

ja, jag får nog helt enkelt dela upp det och ta lite i taget. typ t-shirts först och sen tröjor osv :)

hoppas att du också hade en fin helg :) jag känner att jag också behöver mer helg! två dagar är för lite. hahah! xD hoppas du har en fin kväll! kramar vännen <3​​​​​​

#19 - Gabriella

Såå fina!!

#20 - Ida Lindborg ♡

Men så fint :)

#21 - ullie

ja innan hade ja jätte mycket smycken ofta o kände mej fin . Började för 5 år sen typ inom vården där alla smycken utan kanske örhänge är bannlysta så tja nu någon gång när ja är ledig har ja men känns ofta konstigt som det kan bli . vigselringar är dock på så mycket som möjligt =) kramar

#22 - J

Så fina örhängen!!

#23 - Matilda Berlin

Men åhh vad fina smycken! Kul att du gillar guld! Själv är jag såld på silver och äger väl totalt 2 saker i guld, haha! Kram finaste <3

#24 - Caroline

Jättefina smycken. :)