JOHANNA UTTERBERG - FEM SAKER OM MIG

Johanna Utterberg

FEM SAKER OM MIG
Yes, redan onsdag och när jag har jobbat klart för dagen så har jag redan betat av 4 av veckans 6 arbetspass och det känns inte helt fel måste jag säga! Dessutom är det bara två megatidiga mornar kvar innan det är helg igen och imorgon ska jag äntligen få till en träff med en saknad vän, som jag längtar! Väldigt tacksam över att det varit en skön och solig start på veckan, jag har verkligen njutit när jag varit ute på mina powerwalks och igår lyxade jag och karln till det med thaimat i soffan efter att båda var hemkomna från våra långa/dubbla arbetspass. Gissa om det var gott!
Blev utmanad av fina Johanna, vars blogg ni hittar HÄR, där jag skulle berätta fem onödiga fakta om mig så jag tänkte att jag kör på.
- Jag skrattar i sömnen. Högt och ljudligt så att sambon tycker att jag är helknasig och det är till och med så illa att jag själv vaknar ibland.
- Jag älskar att doppa pizzakanter i beasås. Så onyttigt men så jäkla gott! Förövrigt så är hawaii med pommes en av mina favoriter när jag beställer hämtpizza, det finns inte mycket som går upp till den varianten!
- Jag har åkt jorden runt. Detta gjorde jag när jag var 19 år gammal för att uppfylla min stora livsdröm, ensam dessutom! Då besökte jag LA, San Francisco, Auckland, Wellington, Queenstown, Christchurch, Sydney, Brisbane, Singapore och därifrån tågluffade jag genom hela Malaysia och genom södra Thailand upp till Bangkok där jag avslutade min resa med en månad av paradis-ö-luffande i Thailands vackra miljöer innan jag flög hem till Sverige och Gotland igen.
- Jag är väldigt fokuserad och har alltid varit en effektiviserare. Det betyder att jag gör allt jag kan så effektivt som möjligt för att nå bästa/högsta resultat och detta medför att jag har svårt att förlita mig på att andra ska göra saker, så det räknar jag i princip aldrig med utan jag förlitar mig bara till min egen kraft.
- Har aldrig haft ont i huvudet. Jag har aldrig någonsin haft huvudvärk i mitt 23,5-åriga liv. Tack och lov för det antar jag!
#1 - Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså gud så avundsjuk jag blev på både jorden-runt-resan och att ha sluppit undan huvudvärken, haha ;)

#2 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★

Härligt att aldrig haft huvudvärk! Det avundas jag dig!
Spännande också att rest jorden runt samt att jag känner igen mig med beasås och pizza. Jag älskar också att doppa så där :D

#3 - Bella

Så kul att läsa, älskar sådana här inlägg!

#4 - Linda

Härligt att skratta i sömnen :)

#5 - The Queenie

Fina du!
Härlig lista :)

#6 - Mirre - Sweetwords

Otroligt att du aldrig ahft huvudvärk, bra gjort =D, samt skönt att det bara är några pass kvar =D

#7 - Pink Unicorn Metalhead

Ja riktigt härligt :)
haha jag skrattar också i sömnen, vi måste va två riktigt glada perosner :D
Skönt att aldrig ha haft ont i huvudet, avis!!

#8 - Jessica Högberg

härliga drömmar verkar du ha då. pizza och bea är en god kombo. jorden runt... så läckert! själv är bäste dräng. jag har inte ofta ont i huvudet men aldrig... wow.

#9 - Dixi Wonderland

Men detta får du berätta mer om. Hur vågar man resa jorden runt helt ensam? Blir sjukt imponerad :D

#10 - elin

Åh så roligt och bra inlägg! super fin bild på dig , kramis!

#11 - Emelie andersson

Så fin bild på dig och vad rolig fakta :)

#12 - Johanna

Haha, vad läskigt att höra någons skratt när den sover😉
Har nästan aldrig ont i huvudet heller. Verkligen något att vara glad för!

#13 - MALIN

Jättekul att läsa :) Pizza-kanter i bea-sås..... mhmmm! Kram

#14 - jessy

Men hur har du inte kunnat ha huvudvärk hahah? Låter ju konstigt! Inte ens när du har haft feber?

#15 - My

Åh vad häftigt med en jorden runt resa!!

#16 - Mathilda

Kul att läsa om, mer sånt :)

#17 - Amanda CL

Haha hoppas du drömmer nåt kul när du skrattar ;) Håller med dig! Beställer ALLTID bea till pizza nuförtiden :P
Vilken häftig resa :D

kramar

#18 - Pauline Hurtig

så roligt att få veta mer om dig" vilken lyx att inte ha huvudvärk!

#19 - Carro

Coolt att ha åkt jorden runt!!! :)

#20 - Netti Starby

Vad kul att du har rest jorden runt och jag doppar också mina pizzakanter fast i vitlökssås <3 Kramis

#21 - Boel

Kul att läsa :D

#22 - elin

Sv: Ja men verkligen , det var en stor lättnad att få beviljat semestern! Jag tror aldrig jag hört någon skratta i sömnen , haha , hade velat höra det , måste låta ganska roligt!!

#23 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Skönt att några av arbetsdagarna är avklarade!! :) Ser framemot och träffa dig! Skönt att behöva slippa huvudvärk, skulle också vilja ha det så lyxigt! :)

Svar: Verkligen, bara fredag kvar nu innan helgen! :) Tusen tack för idag min sköna, så himla kul och se dig och äntligen få till en träff!! Hoppas vi syns snart igen <3
Johanna Utterberg

#24 - Matilda Berlin

Du skojar?? Vad är knepet för att inte ha ont i huvudet?? Tell me! ;) Kram finaste <33

#25 - JoJo

kul att du har gjort utmaningen nu :) så bra saker du delade med dig utav om dig själv. <3

sv; tack fina du, vad glad jag blir att du tycker det!! :)

haha inte? ne men folk blir chockade varje gång när jag säger att jag inte tycker om det. xD

ja jag tror det är smartast att dela upp det. annars kommer jag aldrig orkar rensa. haha :P

ohja, jag håller med om att 4 dagars helg hade varit hur bra som helst ;) veckan började bra och fortsatte så också. hoppas din helg också har varit bra och nu äntligen har vi helg igen!! :D kramar <3​​​​​​