JOHANNA UTTERBERG - IT'S THAT TIME OF MONTH - TOMBOX.SE

Johanna Utterberg

IT'S THAT TIME OF MONTH - TOMBOX.SE
- Inlägget är sponsrat och presenteras i samarbete med Tombox, www.tombox.se -
It's that time of month och tom-box levererar igen! Jag hade äran att få hem marsboxen och den var lika grym som januariboxen, om inte till och med lite bättre! Tombox är en tjänst som levererar fina boxar med mensskydd och överraskningar hela vägen hem till dig, för (numera) endast 129 SEK/månad och hur bra är inte det? Du väljer själv vilka mensskydd du vill ha hem, om du vill ha 16, 24 eller 32 stycken och när i månaden du vill ha boxen, sen levereras den med MINST 4 överraskningar. Rekommenderar er verkligen att ta del av deras tjänst, det är en lyxbox och jag älskar deras koncept.
I min box fick jag: 16 tamponger och 16 bindor, dvs en mixad box. Överraskningarna bestod av 2 förpackningar facescrubs, ett ekologiskt grönt te, två chokladbars och ett rött nagellack! SÅ NÖJD! Tack Tombox för att ni lyxar till min annars väldigt jobbiga vecka!
Ni hittar Tombox's hemsida HÄR och deras instagram HÄR.
#1 - Netti Starby

Åh vilket spännande innehåll! <3 Kramis

#2 - NICOLE

Kan tänka mig att humöret höjs en aning när den här kommer :D Hoppas du har det bra vännen!

#3 - Nelly

Men åh, vilken bra grej :D Måste absolut kolla in det!

#4 - annelie

va trevligt

#5 - Ida

Så kul med boxar :)

#6 - Ida

Åh fick hem min också, såå jäkla nöjd :D Precis vad man behöver :) Kram

#7 - moa

hade aldrig hört talas om denna box förrän nu, wow, den verkar ju heeeelt okej att få hem :D ska in och följa dom på insta. tack för tipset gumman <3

#8 - Carro

Åh vilken rolig Box! :)

#9 - Moa

Gud vad smart! Kanske borde prova :)

#10 - Days by Johanna

Ska kika in boxen! :)

Tack, har själv svårt och njuta av magen när jag ser den, jag tänker bara på hur tufft allt var, men med tiden kanske jag kan se det goda med :)

#11 - Maria

Vilket användbart paket
Kram

#12 - elin

Sv: åh så roligt att du tycker det , hoppas du haft en kanon dag , kramis!

#13 - Gabriella

Åh så roligt, den perfekta boxen ju!!

#14 - Mirre - Sweetwords

Ohh så spännande box =D

#15 - Tilda Barkselius

Åh den verkar ju underbar!!!

#16 - MALIN

Jättebra tips! "Synd" att jag inte har mens :) Kram

#17 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★

Så roligt :). Själv använder jag menskopp :D.

#18 - Pauline Hurtig

så kul att få hem :D ska köpa de när min sätter igång igen efter förlossningen :D

#19 - Linda

Perfekt box ju!

#20 - Dixi Wonderland

Vilka snygga tamponger eller ja förpackningen till dom :D

#21 - Bella

Hoppas att du får en bra fredag, kram!

#22 - Ida Lindborg ♡

Men vad bra!!

#23 - Moa

Åh vad smart!

#24 - Fanny

borde pröva på!!