JOHANNA UTTERBERG - SNAPSHOTS FROM WEEK NINE

Johanna Utterberg

SNAPSHOTS FROM WEEK NINE
Har inte varit så aktiv med kameran under vecka nio, men jag har verkligen haft en härlig vecka! Fyra dagars jobb, tre dagars helg med weekend i Stockholm och härliga middagar, flera glas vin, massa skratt och spelkväll på lördagen. Dessutom har jag shoppat lite nytt till garderoben, bland annat trenchcoaten som jag bär på en av bilderna här nedanför och veckan innehöll även lunch med mamma på thai:en, lite roliga företags-beställningar och mys med min fina karl. Kickar igång denna nya vecka, nu jäklar ska det jobbas!
 
#1 - Mirre - Sweetwords

Så snygg kappa, liknande jag köpt, härligt att du haft en bra vecka 9

#2 - annelie

va kul å åka til stockholm :D

#3 - Ida

Såå härliga bilder!! :)

#4 - Linda

Alltså dina snaps <33

#5 - NICOLE

Både låter och ser ut som du hade det jättebra :) Så härligt!

#6 - Ellen Gräntz

Blir så hungrig av matbilderna, ser verkligen gott ut. :)

#7 - jessy

Härliga bilder!

#8 - Netti Starby

Vilka härliga bilder! <3 Kramid

#9 - Maria

Så snygg trenchcoat
Kram

#10 - MALIN

Men åååååh, vad gott med musslor! Kram

#11 - Carro

Härliga bilder och härlig vecka :)

#12 - Moa

så fina bilder!

#13 - jessy

Hoppas du haft en bra dag :D

#14 - Amanda

Så fina och härliga bilder! 😃 Kram

#15 - elin

Sv: Ja men det är ju så himla gott med ostbågar och jag äter det dessutom så sällan , vet inte varför , haha. roligt att se några snaps från veckan ,kramis! :)

#17 - Natalie Honkonen

Åh så kul! Blev riktigt hungrig av matbilderna, ser jättegott ut! Kramar

#18 - Gabriella

Såå fina bilder!! 😍

#19 - ISA

mycket bra köp den där kappan måste jag säga :)

#20 - isa

Härliga bilder!!

#21 - Fanny

åh så härlig vecka!! <3

#22 - freja lindsjö

så fina bilder (:

#23 - Moa

Åh så härliga bilder :)

#24 - Pauline Hurtig

älskar jackan!

#25 - Veronica Möller

Härliga bilder! :) Kram! ♡

#26 - nodaysoff.blogg.se

Härliga bilder och salladen längst ner såg mumsig ut 🤤

#27 - Rebecka

Så mysiga bilder och salladen ser så god ut!

Svar:
Eller hur? Var så magiskt att gå runt där :)

Kram