JOHANNA UTTERBERG - SNAPSHOTS FROM WEEK TEN

Johanna Utterberg

SNAPSHOTS FROM WEEK TEN
Vecka 10 avslutades på ett härligt vis med en vårhärlig och solig helg! Väldigt mycket jobb blev det vilket innebar tidiga mornar varje dag, men jag kämpade mig igenom det och fick även en hel del företagsjobb gjort i allt från att fota produktbilder, driva på veckans kampanjer, städa hemmalagret och lite försäljning. Har trots att veckan började med snöslask och ruskväder powerwalkat en hel del och jag har även läst och bläddrat igenom senaste numret av ELLE Decoration, fått tillbaka vårkänslorna under helgen, haft mysiga kvällar, lagat supersmarrig pizza, druckit massa kaffe, packat upp mina nya jeans från förra helgens shopping, varit väldigt aktiv på sociala medier, lagt ännu en vårbeställning av nya produkter till webshopen och njutit så in i bomben av de få lugna stunderna som jag kunnat. Nu kör vi vecka 11, ännu mera jobb väntar men jag ska hålla humöret uppe ändå!
#1 - NICOLE

Woho :D Du är grym som tar dig igenom allt! Det blir lättare med tidiga mornar, mycket jobb o annat när solen visar sig mer o mer! :)

#3 - Mirre - Sweetwords

Så trevlig helg du haft och kul att köpa nya jeans, lite sugen jag med på det, samt så gott det ser ut. Trots tidiga mornar är det ju i slutändan skönt att ha jobbat lite

#4 - MALIN

Så härliga bilder! Skönt med nya jeans :) Kram

#5 - Linda

Skulle gärna äta den där snacksbrickan :-)

#6 - Frida

Ja det var riktigt gott :) ååh vad mycket härliga bilder!

#7 - Bella

Superfina bilder som alltid! Hoppas att du får en bra måndag, kram.

#8 - annelie

snödroppar är så fina :D

#9 - Netti Starby

Åh vad mysigt du har haft det och jag älskar bilderna! <3 Kramis

#10 - Dixi Wonderland

Kan säga att du inte är den enda som jobbat denna helgen ;D

#11 - Jeanette

Du tar så fina bilder :)

#12 - ullie

åh va mysigt ja inte snöslasket vill va utan o ha sommar fin måndag kram

#13 - Mikaela

Wow, vilka fina bilder! ☺

#14 - jessy

Men gud nu blev jag ju godissugen :(

#15 - Amanda

Alltså åhh bild nr 3 - ser helt underbart ut!! 😍 Kram

#16 - ISA

åh jaaa vårhelgen <3 fy tusan vad fint det varit!

#17 - sandra*

Så mysigt :D vilka fina bilder!!

#18 - Maria

Superfina bilder
Kram

#19 - Linda

Gillar lager 157 :)

#20 - elin

Sv: Ja men visst är det fint! Roligt att vi har samma favorit :)

#21 - Gabriella

Såååå fina bilder!!

#22 - JoJo

så många fina bilder :D rosévin och tapas och godis såg ju inte alls fel ut!! <3

sv; ja visst var det bra grejer med? :D jag är nöjd med boxen, som vanligt :)

jag drack en islatte här hemma idag från starbucks, så gott! :D

det kommer nog komma upp fler tips på skönhetsprodukter i bloggen. så det är bara att hålla utkik :)

härligt att du har haft en lugn helg :) det hade inte jag trots en jobbig och tung arbetsvecka. helgen bestod av bakning inför systerdotterns dop som var i lördags. så det var full vart både fredag och lördag. igår blev det en heldag i valbo med lite shopping b la :) hoppas att din vecka har börjat bra vännen :) kramar <3​​​​​​​

#23 - Carro

Lät som en härlig helg :)

#24 - NICOLE

SV: Ja frukost är grymt bra det :) Hoppas din vecka börjat bra! =)

#25 - Photo by E M E R E L L A

Så himla fina bilder :)

#26 - ullie

snödroppar så mysigt ja hade visst varit här inne idag men tja skriver lite till skriv skriv he he kram o fin tisdag

#27 - J

Fina bilder :)

#28 - Jeanette

Låter som att du har haft det bra, trots allt jobb :) Och nu när jag såg dom här bilderna blev jag galet sugen på godis! haha

#29 - FeiciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Fina bilder:)

#30 - Ida Lindborg ♡

Fiint!

#31 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilka vårkänslor du har fått med på bilden!! :) Låter som du hunnit med extremt mycket under veckan!

#32 - Johanna

Ser ut attha varit en fin helg! Och god😍☺️