JOHANNA UTTERBERG - TUESDAY TALK

Johanna Utterberg

TUESDAY TALK
Måndagen passerade ganska fort vilket var himla skönt då jag hade sån där riktig seg måndags-feeling hela dagen utan någon större anledning. Jag blev klar i tid på jobbet då allt flöt på väldigt bra och hann lägga upp planeringen för resten av veckan då jag har lite saker att beta av. Företagsmässigt så måste jag se till att fotografera när jag kan, så det ska göras på eftermiddagarna i veckan, sen ska jag in och träffa en potentiell kund på fredag och se till att veckans varor är utbytta, uppdaterade på hemsidan och att instagram-flowet flyter på. Sen hade det varit skönt att få tid till att tvätta en kväll, storhandla och beta av några mil i powerwalks-spåret under veckan! Heja vardagen!
#1 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★

Spännande med kunden :). Du har ingen fundering med att köra någon tävling i din blogg med produkt från din webbsida? :)

Svar: Ja alltid kul med kunder! :) Jo, jag har tänkt göra någon tävling, kanske på instagram för att fler ska kunna vara med så håll utkik! :)
Johanna Utterberg

#2 - Bella

Så mysig och fin bild!

#3 - Mirre - Sweetwords

Skönt att beta av lite powerwalks, skulle gärna göra det med, men här är det ju ishalka och snålblåst ite så skönt, men träna ett pass igår vr skönt

#4 - Ellen Gräntz

Låter som att det flyter på väldigt bra nu, kul! :)

#5 - Netti Starby

Lycka till med dina planer och vilken vacker bild! <3 Kramis

#6 - annelie

tvätt är ett onödigt ont :/

#7 - Dixi Wonderland

Du är så duktig som hinner med allt :)

#8 - MALIN

Såååå fin ljusstake! Älskar min i rosé-guld! Kram

#9 - Carro

Lycka till med kunden och härligt med vardag ibland :)

#10 - elin

Sv: Åh så roligt att du tycker det!! Men åh vilken fin bild!! :)

#11 - Moa

Vad fint du har det :)

#12 - Days by Johanna

Inget kul med sega dagar :) Hoppas du får en tvättid :)

#13 - Rebecka

Så fin bild!

Svar:
Ja eller hur <3

Kram

#14 - Gabriella

Såå fin bild!!

#15 - NICOLE

Ja, den härliga vardagen :) Hoppas veckan blir fin för dig i alla fall :)

#16 - Photo by E M E R E L L A

Så jäkla snygg ljusstake :)

#17 - jessy

låter som det går bra för dig nu, kul :D

#18 - My

Men vad härligt :D

#19 - Fanny

duktig du är :D

#20 - Annsoh

jätte fina bilder! :) Hoppas du har en bra dag!

#21 - Pauline Hurtig

nämen åh så fin blomma, måste skaffa en sån :)

#22 - NICOLE

SV: Nä det är en mindre charmig grupp av människor haha ;D Hoppas allt är bra med dig! :)