JOHANNA UTTERBERG - WORK, WORK AND MORE WORK

Johanna Utterberg

WORK, WORK AND MORE WORK
Work, work and work. Jobbat flitigt denna vecka och nu dundrar det på i 180 känns det som, som tur är vet man att det inte är förevigt utan att det bara varar mars ut för sedan går jag på en halvtid i april för några veckor. Är väldigt tacksam för att jag kan börja tidigt och sen ha hela eftermiddagen till att företagsjobba därefter, det passar mig utmärkt och ni hör att det blir mycket jobb för min del just nu! Livar upp vardagen genom att stanna upp lite varje dag och ta härliga pauser med goda knäckisar, kaffe och fotostunder, det behövs för att man ska orka. Igår ägnade jag eftermiddagen åt att skriva fakturor, posta beställning och fokuserade på pappersarbete så att jag ligger steget före inför vår weekend i Stockholm som vi drar iväg på senare idag, så kuuul! Hoppas ni har en underbar torsdag finingar!
#1 - J

Så god macka!

#2 - Carro

Underbara bilder och ha en fin torsdag :)

#3 - Matilda Berlin

Wow vilka fantastiska bilder! Och ja, det är verkligen sååå viktigt att stanna upp i sekunden och bara njuta! Hoppas du får en underbar dag vännen <333

#4 - Linda

Åh så god frukost!

#5 - Dixi Wonderland

Jag har haft två samtal med Skatteverket och mer otrevliga personer får man fan leta efter. Jag beundrar verkligen dig och alla andra som väljer att starta eget för det är så fruktansvärt mycket jobb. Inte bara att packa beställningar men att bokföra allt osv. Sen blir det mindre kul när man frågar dom om hjälp och man får det mest iq befriade svaret efter det andra. Satt och tänkte på dig hela dagen igår efter mitt samtal med dom för jag beundrar dig för att du orkar haha.

Svar: Tack fina du!! Jag ska verkligen ta med mig dina ord, känns som en jättekomplimang!!
Johanna Utterberg

#6 - Moa Kandelin

Så härligt!

#7 - Bella

Alltså jag dör för dina bilder, så otroligt fina!

#8 - Mirre - Sweetwords

perfekt att kunna pyssla ihop det så, och ibland skönt att jobba mer så man får in lite extra

#9 - Ida

Såå himla fina bilder!! :) Vad använder du för kamera? :) Kram

#10 - Rebecka

Åh man blir alltid så sugen på mat när man går in på din blogg :p Det är samma här fast plugg plugg plugg i massor!

Svar:
Kul att du gillade tipset! Ja det är så trist!

Kram

#11 - annelie

va duktig du är :D

#12 - Therese

Hoppas din dag är bra :D

#13 - jessy

Åh, underbara stockholm!

#14 - Pauline Hurtig

skönt att gå ner i tid lite :)

#15 - Jessica Högberg

S å fina bilder. Bra att du stannar upp mellan jobb

#16 - elin

Sv: Åh tack så mycket!! Vilka underbara bilder och så himla gott de där såg ut :)

#17 - ISA

blir så himla inspirerad, och imponerad, av ditt driv och din energi! underbart!!

#18 - Netti Starby

Otroligt vackra bilder! <3 Kramis

#19 - Adina

Så fina och inspirerande bilder du tar!!

#20 - JoJo

åh så härligt med en weekend i sthlm :D

sv; hihi! :D jag tycker verkligen att du ska försöka åka dit :D såå underbar stad!! <3

haha ja precis ;)

ja jag måste äta brunch i sängen nån helg. insåg att det var en väldigt bra idé utav mig :D

helgen gick jättefort för mig också. kändes som att den gick fortare än vanligt. haha :P veckan började bra. även den har gått rätt fort tycker jag. är ju fredag imorgon igen :D hoppas din vecka har varit fin vännen! kramar <3​​​​​​

#21 - NICOLE

Så roligt att du jobbar på! Det är kul :) Och bra med pauser då och då!

#22 - Gabriella

Åh så roligt med Stockholm!!

#23 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Fullt upp låter det som du kommer få, men då får vi hoppas det är lugnt där i april sen :)

#24 - MALIN

Vad gott det ser ut :) Mums! Kram

#25 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Håller med att goda mackor, kaffe och fotostunder behövs för att orka!! :) Så rätt verkligen! Du är grym som jobbar så mycket, du är en stjärna!! <3