JOHANNA UTTERBERG - 5 STORA PLUS JUST NU

Johanna Utterberg

5 STORA PLUS JUST NU
Veckans dagar rullar på och jag kan knappt förstå att det redan är torsdag idag, var tar tiden vägen!? Och hörrni, vad roligt att ni gillade mitt senaste inlägg med massa blåa inrednings-favoriter, tack! Nu ska jag ta mitt morgonkaffe och gå ut och sätta mig i solen innan jag gör torsdag. Ha en fin dag allihopa!
Fem stora plus just nu:
+ Det är försommar här på "öjn" och det är något av den ljuvligaste tiden på året. Allt öppnar upp, värmen kommer, allt grönskar på nytt och lugnet innan turisterna kommer är nu.
+ Nya produkter till webshopen är på ingång nästa vecka! Jag har väntat så länge nu och efter många veckors förseningar så är det äntligen, äntligen, äntligen på gång. Glädjeskutt på den!
+ Träningsmotivationen och inspirationen är på topp och jag har börjat med en del nya styrkeövningar. Dessutom har jag haft så grymt härliga och starka powerwalks i solen senaste tiden vilket gör att jag känner mig riktigt på gång!
+ Sambon går äntligen av sitt nattmaraton imorgonbitti och då väntar helledig hemmahelg tillsammans, vilket jag ser fram emot!
+ Om bara fyra veckor går jag av anställnings-livet och kör egenföretagare-style HELA sommaren! Lyckan bubblar i mig när jag tänker på det, för det här ska bli MIN sommar som sagt och jag har mycket att ta igen!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Jennifer Queen

Vilka härliga plus :D

#2 - elin

Sv: Ja det är verkligen super kul.
Men åh vilket roligt och bra inlägg<3

#3 - Dixi Wonderland

Fan va härligt Johanna. Då får vi peppa varandra extra mycket nu i sommar då jag kommer jobba hela sommaren med mina sociala medier. Ledighet vad är det? xD ;)

Svar: Ja men verkligen!! Det låter underbart för dig också, heja oss! Haha precis så, folk tror att jag är ledig hela sommaren men de fattar inte hur det är att driva företag och hur mycket timmar som måste spenderas med sociala medier, uppdateringar i webshopar och annat! Ska lata mig på stranden på dagarna och jobba på nätterna ;) :D
Johanna Utterberg

#4 - Norahsmamma

Låter som 5 underbara plus!!

#5 - Carro

Vilka underbara plus :)

#6 - A M

Sådana inlägg älskar jag, mer positivt i vardagen!! :D
sv: Ja mums!
Kram

#7 - elin

Sv: Ja tidsinställda är jätte bra dagar som när jag jobbar och är borta hela dagen! men när jag är ledig skriver jag ''live'' eller vad man ska säga och då känns det liksom som om inläggen blir bättre och roligare!<3

#8 - Mirre

Ohh så sprudlannde inlägg såå härligt

#9 - Petra Olsson

5 underbara plus:)

#10 - Amanda CL

Vackert foto :)

kan tänka mig att det är "skönt" innan alla turister kommer, jag tyckte det var väldigt mysigt att vara i Visby och så när jag gick i skola där, va så lugnt under lågsäsong :P
kram

#11 - Amanda

Men vad grym du är!! Hoppas du får lite ledig tid i sommar ändå också!! :) kram

#12 - Days by Johanna

Härliga fem plus!

#13 - tess

Låter fint allt det där! Min motivation till en bättre o hälsosammare livsstil kom med tillbaka nu efter sista operationen! Våren bidrar nog med sitt där tror jag! :)

#14 - Emelie Andersson

Vilka upplyftande punkter! :)

#15 - elin

Åh älskar din nya header , så snygg!<3

#16 - Days by Johanna

Haha kul ni skrattar och ser det på det sättet, men man undrar ju lite hur de tänkte när de gjorde den reklamen, finns kanske få som går igång på vad andra gör men de är nog inte så våldsamt många.

#17 - Gabriella

Åh såå underbart med träningsmotivation!! :D

#18 - Jennifer Queen

Wow din header, såååå fin :D

#19 - NICOLE

Men! Härligaste inlägget idag :D På våren blir tamigtusan det mesta fantastiskt ;) kram

#20 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Härligt det låter :D. Sen så fin bild också :)

#21 - Netti Starby

Åh vad många roliga saker du har att se fram emot! <3 Kramis

#22 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Älskar att vi båda ska njuta av att snart spendera massor med tid med våra grabbar! :) Och sjukt skönt med att köra företag hela sommaren!! :D

Svar: JAaa, älskar att vi ska göra det och bara njuta sååå mycket hela helgen! :) Ska bli så skönt och verkligen superkul, ser så fram emot sommaren! :D
Johanna Utterberg

#23 - Matilda Berlin

Men visst är det ljuvligt just nu?? Älskade försommar <33

#24 - EVELINA

Härligt att du kan satsa på företaget helt och hållet hela sommaren! Lycka till och kör hårt! :D

#25 - Felicia

åå vilken fin bild