JOHANNA UTTERBERG - FRIYAY

Johanna Utterberg

FRIYAY
Fredag och fredagskänslorna är på topp här kan jag lova även om jag fick ändra om dagens planer lite! Och åh vad kul att ni var så många som reagerat på den nya headern, tack för alla positiva ord och vad roligt att ni gillar den! I morse kom jag iväg på en riktigt grym och svettig powerwalk i strålande solsken och fyfasen vilken adrenalinkick det gav mig. Dessutom kändes det extra bra då jag redan har/hade galen träningsvärk i kroppen från tidigare i veckan, då vet man att det man gör ger resultat och den känslan gillar jag!
Idag är det fredagsmys hela dan som gäller, sambon ska bjuda på gomiddag här hemma, han hade köpt en hel drös med gottesaker inför kvällen dessutom såg jag och jag själv ska bara NJUTA. Lugn hemmahelg väntar och sen får vi helt enkelt se vad nästa vecka har och bjuda på. Under maj månad är jag endast inhoppare när det behövs på jobbet och går alltså inte på något vikariat som jag gjort under hela våren, så jag får ta dagarna lite som de kommer och det känns faktiskt helt okej trots att jag egentligen är en planerare och helst vill ha mina jobbpass uppstrukturerade och inskrivna i kalendern tre månader innan. Men livet känns fint, jävligt fint faktiskt. Ha en underbar fredag vänner!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Gabriella

Såå underbart med fredag!! :D

#2 - Amanda

Men ph vad härligt det låter!! :D hoppas du får en super bra helg! Kram

#3 - Josse

Fina blommor!!

#4 - Days by Johanna

missa hedern innan idag, men nu lade jag märke till den direkt. Jätte fin! :)

haha javisst är var den bra... min typ av humor med ( givetvis haha)

#5 - elin

Åh vilken fin bild! Kul att du tyckte om mitt tips , kramis!<3

#6 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh jättefin header :). Skönt att hoppa in lite så där :)

#7 - Mirre

Oh mysigt att killen ska bjuda på middag, samt härligt med helg tillsammans =D

#8 - NICOLE

Underbart!! =) Hela inlägget, rakt igenom. Och jättefin header :D kram

#9 - Norahsmamma

Vilken fin bild och låter som en ljuvlig fredag:) Kram

#10 - hellstromellinor.blogg.se

Underbara fredagar!

#11 - Ramona

God morgon <3 Hoppas du får en fin dag. Härligt med helg. Kram och njut av den ;)

#12 - Carro

Åh så härlig fredag hoppas lördagen blir lika härlig :)

#13 - Linda

Superfin och fräsch header ju, älskart!! <33

#14 - elin

Sv: Ja verkligen! Hoppas du får en toppen bra lördag finis!

#15 - Matilda Berlin

Men guu vilken härlig start på dagen det låter som! =) Kram och hoppas du får en fantastisk lördag med <33

#16 - Dixi Wonderland

Blommorna du har på bilden är några av mina favoritblommor. Tycker dom är så himla fina och dom får alltid nya skott så man kan ha dom hur länge som helst :D

#17 - Pauline Hurtig

åh så härligt! jättefin bild :)

#18 - ullie

ja gillar headern ja oxå bytte på min me lite man vill ha lite sommrigt så en från förra sommaren blev det. kanske hittar mera fin blommor att ta på son din älskar ju dessa träd nu o sen äppelblommor så fint
Ha en fin söndag kramar fina du