JOHANNA UTTERBERG - HELLO WEEKEND

Johanna Utterberg

HELLO WEEKEND
Som jag berättade så gick jag och sambon på weekend-mood redan igårkväll, väldigt skönt tycker jag och vi firade med en rejäl pannkaksmiddag. Så gott! Idag är det fredag, försommaren börjar komma tillbaka efter lite bakslag och jag har en ganska tung känsla i kroppen just nu för vi ska iväg på begravning för Patriks mormor om en stund. men jag tror att det kommer bli en väldigt fin begravning och solen är verkligen med oss idag, så det känns ändå vackert trots sorgen. Ikväll drar vi ut till mina föräldrar för middag och övernattning, det ska bli himla mysigt och det ser jag verkligen fram emot efter en dag som denna. Dessutom har vi väldigt nära till hamnen där båten ut mot Stora Karlsö avgår imorgon, så då behöver vi inte gå upp särskilt tidigt. Ha en toppenfredag!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - elin

Mums så gott med pannkakor!

#2 - Netti Starby

Hoppas verkligen att det blir en jättefin begravning! <3 Kramis

#3 - Amanda

Beklagar er sorg <3 Det blir säkert en jätte fin begravning! Kram

#4 - Jessica Högberg

Jobbigt med begravning men hoppas den och resten av helgen blir riktigt fin!

#5 - Mirre

Mumms mums =D

#6 - NICOLE

Åh fy.. alltid så jobbigt med begravningar.Men jag hoppas det blir fint och att det känns som ett bra avslut ändå <3 Kram

#7 - Bella

Hoppas du får må bra trots det jobbiga, kram <3

http://nouw.com/bellss

#8 - Jennifer Queen

Hoppas ni får en fantastisk helg :D

#9 - Norahsmamma

Ser supergott ut:)))

#10 - Gabriella

Men guuud såå gott!! 😍😍

#11 - Carro

Åh så gott men sorgligt med begravning, hoppas den var fin 💕

#13 - Louise

Mums med pannkakor :D

#14 - Ida

Men vad härligt! Ser riktigt gott ut! :D

#15 - Days by Johanna

Hoppas det blev en fin och minesvärd begravning.

Ja äntligen fick jag tummarna ur och beställde den, kommer ett inlägg sen när den kommit =)

Svar: Tack , det var en fin begravning <3 Oh jaa, superkul, det ser jag fram emot och hoppas du blir nöjd!! :)
Johanna Utterberg

#16 - ullie

åg begravningar är ju inte skoj Hoppas dock det blev en fin med lite sol då .
Mys o ha så skoj me föräldrarna lite ombyte förnöjer kram på dej

#17 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Men så gott med pannkakor! Tuva-Li gillar inte det så blir aldrig att vi har det här hemma :(

#18 - Linda

Men ååååh så galet gott det ser ut!!! <33

#19 - Boel

Mums vad gott! Hoppas det blev en fin begravning <3

#20 - elin

Sv: Så kul att vi har bloggen på samma sätt som ett fritidsintresse<3

#21 - jessy

Men guuuuud va gott!

#22 - Moa

Vilken underbar bild så sugen jag blev på pannkakor 😍 Jag hoppas begravningen gick bra igår, beklagar sorgen. Det är så himla svårt och jobbigt att gå på begravningar. ♥️ Hoppas du får trots allt en skön helg finis 💜🌷

#23 - Dixi Wonderland

Beklagar verkligen :( Johans morfar gick bort precis innan julafton förra året. Känns så tomt utan honom :(

#24 - Emelie Andersson

Åh vad gott! :)

#25 - A M

Alltså pannkakor är bland det godaste!!
Nu finns svaret på din fråga uppe på bloggen, tack! :D
Kram

#26 - A M

sv: Ja chokladbollar är ju riktigt gott!
Kram

#27 - Pauline Hurtig

hoppas det blev en fin begravning, kram <3

#28 - ajlimullersandvik.blogg.se

Det är aldrig enkelt med begravningar. <3

#29 - Ida Lindborg ♡

åh vad gott!

#30 - Celine

Åh så gott!

#31 - Pauline Hurtig

Mums!