JOHANNA UTTERBERG - I LOVE WEEKENDS

Johanna Utterberg

I LOVE WEEKENDS
Godmorgon lördag och vad härligt att vakna upp till att solen skiner även idag! Vi hade en härlig fredag tillsammans här hemma och jag fick även leverera två beställningar till en närliggande plats i vårt bostadsområde. Hann skriva några fakturor också och på kvällen passade vi på att grilla grönsaks-/köttspett ute i kvällssolen och jag kan inte låta bli att verkligen känna att bästa tiden är nu! Älskar harmonin som råder, långhelg borde det vara jämt och sommarvärme likaså! Sambon sover ännu efter nattens jobb och jag har hunnit med både morgonkaffet och en riktigt svettig powerwalk, så jäkla skönt. Måste införskaffa mig ett par träningsshorts känner jag, långa tights på sommaren är inte helt optimalt! Jag ska iväg och överrasknings-luncha med min familj på Katthammarsviks Rökeri för att fira mors-dag lite i förskott, vad ska ni göra för kul?
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - JoJo

ja helger är underbara. speciellt att ha långhelg! :D

sv; jag tycker att han är dösnygg! :D kul att du gillar typen av inlägg. har tänkt göra lite fler såna då och då :)

ja instagram kan jag också sitta och kolla på massa inspo! <3

ja alltså det här vädret kan ju inte göra en annat är lycklig! idag har vi strålande sol och jättevarmt! :D lovely!! men oj, vad kul för dig att du ska vara egen företagare i sommar. kul att det går så bra för dig! :D hoppas allt är bra med dig vännen! kramar <3​​​​

#2 - Norahsmamma

Vad fina du är:)))

#3 - ajlimullersandvik.blogg.se

Gud så himla trevligt med powerwalk en lördagmorgon i slutet av maj. Slutet av maj är verkligen bästa bästa bäääästa tiden.

Svar: Håller med dig till 100%!!!
Johanna Utterberg

#4 - Emelie Andersson

Låter perfekt, hoppas att din helg fortsätter lika bra :)

#5 - Louise

Vilken mysig dag :)

#6 - Amanda

Det lät ju så gott med grillspett <3

#7 - Carro

Fina du! Ha ett mysigt morsdags-firande :)

#8 - Pauline Hurtig

fina du! gillar din kofta :D

#9 - Gabriella

Fiiina du!!

#10 - Days by Johanna

Ja bästa tiden är verkligen nu :)

#11 - elin

Mysigt med en powerwalk! Och man kan ju inte göra annat än att älska vädret!<3

#12 - NICOLE

Jag instämmer - helger är för fantastiska alltså :) har haft supersköna dagar och jag hoppas du också haft det, men det låter det ju som hihi :) Kram

#13 - Mirre - Sweetwords

Ja helt underbart är det

#14 - Julia

Så fin kofta!!

#15 - Ramona

Jag behöver också nya shorts :) Är ju så skönt att promenera på morgonen med när det är alldeles tyst och man bara hör fåglarna som kvittrar. Hoppas du får en varm och skön dag fina du <3 Stor kram

#16 - Carro

Ha en härlig söndag! :)

#17 - Dixi Wonderland

Vi var på kalas igår och sen var jag hundvakt :)

#18 - MALIN

Du är så himla fin! Ha en härlig söndag! Kram

#19 - Linda

Lät helt underbart <3
Älskar din kofta!!

#20 - Mikaela

Vilket snyggt skal :D