JOHANNA UTTERBERG - OCH EN KAFFE PÅ DET

Johanna Utterberg

OCH EN KAFFE PÅ DET
Gick upp samtidigt som sambon i morse (det har jag gjort alla andra dagar också så vet inte varför det skulle vara speciellt just idag), tog min hederliga morgon-powerwalk, bytte om och haffade tag i kameraväskan för att dra mot Västis. Så här är jag nu, hänger lite med mamma och dricker kaffe medan jag inväntar leveransen av de nya produkterna som snart anländer med lastbil. Ska fotografera artiklarna och ladda upp arkivet med nya bilder, så det blir företagsjobb här ute hela dagen. Vad gör ni idag?
 Tryck gärna på hjärtat om ni gillar i inlägget!
#1 - elin

Mums så gott med kaffe , ja godis är ju så gott!<3

#2 - Norahsmamma

Härligt det låter med morgon PW!! ha en fin dag. Kram

#3 - Liv Ringström

Skönt att komma upp tidigt! Jag har lämnat familjen på jobb och i skola så nu ska jag ta en dusch och bara få koppla av innan vardagen drar igång, sen väntar jag spänt på en massa paket haha!

#4 - Christin

Låter som en bra och härlig dag du har! Ville gärna trycka på gilla knappen men jag ser ingen på din sida när jag kikar på datorn nu.

#5 - Hanna Karlsson

Härligt med morgonpowerwalk!

#6 - A M

Kaffe löser mycket i vardagen hihi :P Kul med fotografering! Jag är ledig idag, ska jobba lite med bloggen sen gymma!
sv: tack själv, det var riktigt gott!

#7 - Josse

Kul med nya varor! :)

#8 - MALIN

Hoppas att du får en underbar onsdag! Kram

#9 - Pink Unicorn Metalhead

Gott!
jag älskar också musslor!! Älskar skaldjur över huvudtaget :D

#10 - Days by Johanna

Låter som en bra dag!

Ja man får unna sig. Hittade lite glas där med, men vill visa sambon först om han gillar dem, tänkte han kunde ha den till whiskey glas :) och han var såklart inte hemma, så får visa honom ikväll, innan ajg beställer :)

#11 - Carro

Tack fina du och vilken härlig start på dagen 💕

#12 - Mirre

Kaffe och tidning det är grejer det =D

#13 - MALIN

Det ser verkligen så mysigt ut med kaffe, men jag KAN INTE lära mig dricka det haha! Kram

#14 - jessy

Härligt med en powerw på morgonen!

#15 - NICOLE

Låter mysigt :) Hoppas du har det jättebra!

#16 - Bella

Låter som en härlig morgon!

#17 - Jennifer Queen

Kaffe är livets dryck :D <3

#18 - elin

Skönt med en morgon pw! Önska också att jag vore så hurtig på morgonen<3

#19 - Tilda Barkselius

Gud så härligt att du inleder varje dag med en promenad!

#20 - Maria

Jag har varit hos tandläkaren, tränat och skrivit klart min sista uppsats för skolan idag :)

#21 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

vad underbart med leverans, jag längtar!!

Svar: JAaa, äntligen är produkterna här och jag är SÅ nöjd!! :D In och kika i webshopen!!
Johanna Utterberg

#22 - tess

Låter så skönt att ta en power walk sådär direkt på morgonen, önskade att jag kunde ha lika stark karaktär att snöra på mig skorna!

#23 - Pauline Hurtig

när jag skulle börja min utbildning sa alla: då kommer du börja dricka kaffe, men icke. Sedan när jag blev mamma: då kommer du dricka kaffe så trött du kommer vara men icke! har forfarande aldrig druckit kaffe haha :)

Svar: Haha men oj, helt otroligt, hur överlever du!? ;) Själv har jag druckit kaffe sen jag var 12-13 någonting, haha :)
Johanna Utterberg