JOHANNA UTTERBERG - SISTA MAJ

Johanna Utterberg

SISTA MAJ
Alltså godmorgon och hur bra är inte ni?! Tusen tack för all superpush som jag fick från vissa av er angående mitt företagande, jag blir megaglad ända in i själen! Och vet ni, idag är sista maj och även om jag inte har varit inkallad på jobbet de senaste dagarna så är det först idag och nu som jag kan säga att jag återigen är företagare på HELTID till 100%!! Jag har gått över till sommar-mood och nu är det bara mitt egna som spelar roll och som det ska fokuseras stenhårt på. Precis som jag vill ha det! Detta ska såklart firas med lite somriga erbjudanden i webshopen (håll utkik på instagram @stylemood.se) och med charkisar, god middag och bubbel tillsammans med min bättre hälft ikväll! Att ha han som stöttepelare (och firar-älskling) är en gåva, jag är så tacksam för honom och att han övertygar mig om att jag tar rätt beslut för att nå mina egna framgångar.
Sambon har frivecka så vi passar på att ägna mycket tid med varandra (jag företagsjobbar ganska mycket under mornar och kvällar när han är ledig, så gör vi saker om dagarna) och vi har börjat veckan med ute-lunch, lite ärenden, biltur med hans sportbil (den är det drag i kan jag lova) och många kaffekoppar. Idag har vi planer att ta oss mot stan efter frukosten, så det hoppas jag på! Ha en underbar sista maj vänner!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Louise

Va spännande! :D

#2 - Linda

Mysigt det lät, funderar också på en vända på stan :-D

#3 - Mirre - Sweetwords

Ohh mysigt att ni har en extra vecka tillsammans, ha en härlig dag hoppas att ni har finare väder än oss, här hänger regnet i luften

#4 - Dixi Wonderland

Va roligt för dig Johanna :D Känns som att det gått sjukt fort för dig! Undra vart du är om 5 år ;)

#5 - Sara

Men åh så kul att kunna jobba med sitt eget till 100%! Låter underbart! Och kul att ni passar på att hitta på saker när han är ledig :)

#6 - Nina Bergquist

Helt galet att det är juni i morgon!

#7 - elin stridh

mysigt porslin :D

Jag vill att tipsa om min utförsäljning! Jag hoppas att du vill kika in, 1-3 dagars leveranstid är det, klicka på länken nedan och ta dig gärna en titt om det är något du hittar, skulle göra mig glad!

http://hopedesign.shop.textalk.se/sale/

Ha en underbar dag!

#8 - Days by Johanna

åh så härligt det låter, hoppas ni kommer iväg till stan :)

#9 - Pauline Hurtig

mums, burkar också göra så, så gott!

#10 - Amanda

Åh vad härlig kväll du har att se framför dig, låter helt toppen!! Och stort grattis!<3

#11 - ajlimullersandvik.blogg.se

Åh, så trevligt att kunna ägna er åt varandra <3 Så gott med chark också, det ska jag se till att fira med snart ^^

#12 - Norahsmamma

Ska gensat lägga till dig på insta!! Kram

#13 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Låter härligt för er att ägna er åt varandra :). Väldigt viktigt :)

#14 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Låter som ett drömjobb att kunna jobba 100% nu med ditt företag!! :) Låter som ni har det underbart och mysigt med stan en regnig dag! :D

#15 - elin

Mums så gott det där såg ut!<3

#16 - Kamilla

Stort lycka till med allt. Så spännande att gå till 100% med företaget.

Så skönt det lät med sommarlunken redan nu. Längtar tills mina dagar kommer.

Ha en underbar onsdag.
Kram Kamilla

#17 - Carro

ÅH vad roligt! Stort lycka till :)

#18 - JoJo

det är galet att det är första juni imorgon! :D lovely!! <3

sv; ja, det är ännu en dröm som skulle slå in om jag fick uppleva det! 😍​

hehe ja det är ju verkligen det. och tur med vädret hade vi ju den långhelgen också så det kunde ju inte bli bättre!! :D

härligt att du njuter så mycket du kan av vädret gumman, det gör jag också! :D
jag är så glad för din skull att du och företaget är på gång nu! vet hur mycket du har kämpat för det! :D hoppas att du har en fin vecka sweetie! kramar <3

#19 - NICOLE

Du förtjänar verkligen alla fina ord, du är grym! =) Låter som ni haft det mysigt :D SV: tack för din åsikt! Jag får se vad det blir, inte bestämt helt än haha! =)
Jaså har du dem också? Så roligt :D Snygga ju! ;) Kram

#20 - Ida Lindborg ♡

Ser gott ut!

#21 - Ellen Gräntz

Så himla roligt att du nu, även officiellt, är företagare på heltid. Låter ju som en dröm att, som du säger, fokusera helt på ditt eget. Heja dig!

#22 - anneli

Så jävla kul när man kan satsa på sitt egna, håller själv på göra det :)

#23 - MALIN

Såååå sjukt att juni-månad redan är här! Kram

#24 - Sanna

Alltså wow, vilken underbar tallrik! Du är så himla duktig på att ta stämningsfulla foton tkr jag.
Och vad underbart med en vecka att spendera tillsammans, mysigt :)