JOHANNA UTTERBERG - SNAPSHOTS FROM WEEK 18

Johanna Utterberg

SNAPSHOTS FROM WEEK 18
Vecka 18 har redan passerat och jag har varit ledig, eller ja så pass ledig som man kan vara när man är egen företagare. Började veckan med att fira min underbara karl med ballonger, presenter och utemiddag, det var verkligen en så lyckad start på ledigheten. Vädret har varit på topp nu de senaste dygnen och jag har haft en sån grym tränings-vecka vilket har resulterat i massvis av träningsvärk och ännu mer motivation framåt. Jag har betat av små företags-projekt under veckans gång och rensat ut en massa skit från lägenheten, så helgen kunde vi spendera i lugn och ro här hemma, då vi har myst och njutit av både pizzakväll och godsaker tillsammans. Avslutade vecka 18 genom att spendera större delen av söndagen i soffan med serier och imorgon kickar jag igång vecka 19 på bästa sätt, genom att beta av företagsplanering på morgonen och sen en måndags-dejt med en av mina bästa vänner, bebisgos och bullfika! 
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Carro

Underbara snapshot :)

#2 - Emelie Andersson

Härliga bilder :) älskar salladsbilden.

#3 - Mirre

Så mycket fina bilder från veckan =D

#4 - Cassandra

Matbilderna såg ju inte allt för dåliga ut! ;)

#5 - Jennifer Queen

Härliga bilder :D

#6 - Daniela%20-%20LittleMissWitty

Underbart vackra bilder! <3

#7 - hellstromellinor.blogg.se

Men åh vad mysigt!

#8 - Ida

Men gud vilken god sallad :D

#9 - ullie

hADE du en etta oxå ? ja har sett två st fina ettor nu på inredning fb så helt plötsligt kan man önska sej en etta igen hihih ja o min sjuka inredning. =)
många fina bilder du visar idag o hoppas nu du får en fin start på nya veckan kramar

Svar: Jaa precis, jag bor i en etta :D Det går hur bra som helst att bo litet ändå! ;) Kram
Johanna Utterberg

#10 - J

Vad god salladen såg ut!!

#11 - Matilda Berlin

Men alltså - ge mig den där kladdkakan! Och salladen! Och pizzan! Guuu vad gott det såg ut!! MUMS <33

#12 - jessy

Så fräscha och fina bilder!

#13 - Linda

Äter gärna upp den där salladen <3

#14 - elin

Åh vilka härliga bilder!!!<3

#15 - Dixi Wonderland

Maten ser galet god ut :D

#16 - Bella

Härliga bilder!

http://nouw.com/bellss

#17 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★

Åh så mysigt det låter :). Underbar vecka helt enkelt :)

#18 - ajlimullersandvik.blogg.se

det låter fantastiskt :D

#19 - Fru Eriksson

Wooooo ❤️​ ....
Ha dé så gott!

#20 - Pauline Hurtig

som vanligt jättefina bilder! hjärtat! :)

#21 - Sarah

fina bilder =)

#22 - Sarah

fina bilder =)

#23 - Ellen Gräntz

Din mat ser alltid så sjukt god ut!