JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: 10% OFF

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: 10% OFF
- Inlägget presenteras i samarbete mitt egna inredningsföretag StyleMood, www.stylemood.se -
Jag lovade ju att jag skulle fira in det faktum att jag nu är 100% företagare och har en hel ljuvlig sommar att se fram emot, med bra erbjudande i webshopen! Så jag har slått på stort och erbjuder er 10% (TIO PROCENT) rabatt på ALLA nyheter, ända fram t o m söndagkväll! Passa på att klicka hem era favoriter och är ni ute efter presenter inför födelsedagar/studenter så har jag mycket i sortimentet som jag kan tro mig passa perfekt att slå in i paketen! Varmt välkomna in för beställningar och för att kika in hela utbudet på www.stylemood.se!
Klicka på bilden för att komma direkt till alla nyheter!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Gabriella

Åh såå bra, måste kika in!! :D

#2 - Netti Starby

Åh vad mycket fint! <3 Kramis

#3 - ulllie

va härligt det måste kännas .. grattis . hoppas nu sommaren blir jätte bra då i morg har de lovat sol håller tummarna för det
kram o fin torsdag

#4 - MALIN

Oh vad kul! Älskar verkligen kopparna! Kram

#5 - Tilda Barkselius

Ska absolut passa på att kika in :)

#6 - Ramona

Jag har sagt det men inte gjort det :) Ska in och kika och köpa något från din fina shop :)
Kram fina du och ha en underbar dag <3

#7 - Pink Unicorn Metalhead

Superfint, älskar muggarna! :)
Jaa det är verkligen supernice att kunna dra till stranden på lunchrasterna :)

#8 - Dixi Wonderland

Grym rabatt :D Hoppas du får sålt massor ;)

#9 - Linda

Åh så kul, ska spanas in!! <3

#10 - moa

jag verkligen ä l s k a r ditt sortiment i din vackra nätbutik. blir tokig på alla dina insta bilder du inspirerar med. :) ska nog ta mig i kragen och kika in och beställa snart, tänkte vänta tills skattebäringen har kommit in till kontot ;D . Jag önskar dig en riktigt underbar Torsdag finaste Johanna <3

#11 - Norahsmamma

Åh vad fina saker och fin rabatt!!

#12 - ajlimullersandvik.blogg.se

Perfekt!!! Jag fick meddelande från schenker nu att tekannan kommit, och jag betalade fakturan igår. Hihihihihi såååå taggad. Men jag var tvungen att märka min betalning Julia Muller Sandvik istället för referensen Julia Müller-Sandvik, hoppas att det inte är någon fara. Banken tillät inte "specialtecken".

Svar: Åhh vad bra, tack! :D Det gör absolut ingenting, jag fick göra likadant på paketet när jag skickade för den tog inte specialtecken när jag bokade frakten. Men hoppas du kunnat hämta ut det ändå <3
Johanna Utterberg

#13 - Mirre - Sweetwords

Perfekta som sommarpresenter

#14 - Ida

Åh vad fina dem glasen var! :)

#15 - Amanda

Verkligen så mycket fint<3

#16 - Pauline Hurtig

alltså jag fattar inte varför jag inte beställt något än, borde väl passa på idag men tror inte jag hinner. men du har ju så mycket fint!

Svar: Haha, ingen fara! Har bestämt att förlänga 50kronors-rabatten ytterligare en dag, hoppas du hinner (om du vill förstås) och hittar något fint! :)
Johanna Utterberg

#18 - Louise

Åh va kul:D

#19 - jessy

Grattis då måste man ju ta och säga :D