JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: 50 SEK OFF

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: 50 SEK OFF
- Inlägget presenteras i samarbete med StyleMood, www.stylemood.se -
Äntligen onsdag, jag har jobbat mitt sista inplanerade arbetspass innan sommaren (men går hem helt först om prick en vecka), det ligger en långhelg framför oss, mitt företagande tutar framåt och i rätt riktning, sommaren ligger framför oss och ja, livet känns extra ljuvligt. Om en vecka ska jag fira att jag går på sommar med bubbel och gomiddag, men tills dess så njuter jag av att ha det jag längtat efter såhär nära och inom räckhåll, jag är stolt över mitt egna beslut.
Jag vill passa på och tipsa om att det finns flera grymma erbjudanden i webshopen just nu, det är bland annat 50 SEK rabatt på ALLA handdukar och samma rabatt gäller även på ALLA sminkväskor. Och som en liten "long-weekend-surprise" så har jag 10% rabatt på ALLA marmorbrädor! Välkomna in på www.stylemood.se och knip era favoriter, jag packar varor varje dag och prioriterar alltid snabba leveranser till er kunder! HAPPY SHOPPING! 
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#2 - Amanda

Åh älskar skålen hur fin som helst <3

#3 - elin

Men åh så mycket fint! Ska kolla in allt detta<3

#4 - Pink Unicorn Metalhead

Ja riktigt härligt :) Vad mycket fint!!

#5 - Netti Starby

Vad härligt med ledighet och så himla mycket fint! <3 Kramis

#6 - Emelie Andersson

Så tjusigt! :)

#7 - Amanda CL

Jätte fina skålar :D

#8 - Mirre - Sweetwords

Så otroligt fina grejer

#9 - Veronica Möller

Sååå mycket fint alltså! :) Kram! ♡

#10 - Carro

Så mycket fint och så härligt att livet är på topp! Njut! :)

#11 - Days by Johanna

åh jag spana lite på sminkväskan sist, kanske meningen jag skall köpa den :=)

Svar: Åh ja men då är det nog meningen då, knip den nu när den är så billig! :)
Johanna Utterberg

#12 - Louise

Så fina grejer :)

#13 - elin

Sv: Ja men visst är dom snygga , hoppas du får en toppen bra kväll!<3

#14 - Malin

Riktigt fina bilder, använder du något redigeringsprogram? Isåfall vilket? :D

#15 - Gabriella

Såå mycket snyggt!! :D

#16 - Dixi Wonderland

Dina produktbilder är utan tvekan de bästa jag vet! Finns inget företag som har så snygga bilder :*

Svar: <3<3<3
Johanna Utterberg

#17 - ulllie

så många fina saker som vanligt
ja det måste kännas så härligt när man väl bestämt sej du måste njuta ordentligt idenna sommar kramar

#18 - Norahsmamma

Så otroligt fina saker:)))

#19 - Bambi

Jag fönstershoppar på din sida VARJE dag!! :D

#20 - Felicia

sjukt snyggt