JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: FAVORITES IN FOCUS

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: FAVORITES IN FOCUS
- Inlägget presenteras i samarbete med mitt företag StyleMood, www.stylemood.se -
Medan jag fikar och myser med en av mina bästa vänner och hennes barn (bebisgos) här hemma så får ni kika på några favoriter i fokus från min webshop! Det här är både kundfavoriter och mina personliga pärlor ur sortimentet. Ni hittar produkterna på www.stylemood.se och jag har länkat direktlänk till varje enskild produkt under varje bild. Ha en underbar måndag alla fina därute!
Kökshandduk, 89 SEK / Glasmuggar 6-pack, 199 SEK / Marmorbräda, 249 SEK / Marmorbräda, 199 SEK
Tekanna, 449 SEK
Sminkväska (Liten), 199 SEK / Badlakan, 229 SEK
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget, tack!
#1 - Jessica Högberg

Inte bara sakerna är fina, bilderna är ljuvliga!

#2 - Carro

Så mysigt och så mycket fint :)

#3 - Mirre - Sweetwords

Men så gott

#4 - A M

Alltså jag älskar marmor! Så fint!
sv: Ja, de är så goda! :D
Kram

#5 - Josse

Alltså WOW så mycket fint!

#6 - Bella

Så fina produkter!

#7 - NICOLE

Vad mysigt du har det då :D och jättefina bilder och produkter :) Kramis

#8 - pink Unicorn MetalHead

Tack, det hade jag verkligen! :)
Superfina prylar! :*

#9 - My Nordqvist

Såå mycket snyggt :D

#10 - Tilda Barkselius

Åh älskar marmor brädan och tekannan!

#11 - Katta

Så fina saker! :D

#12 - Gabriella

Såå fina saker!! :D

#13 - Days by Johanna

oh den där tekannan. Nu beställer jag banne mig den, Erik lär inte köpa den haha! :)

#14 - elin

Åh marmorsbrädor är ju så snygga!<3

#15 - Jeanette

Alltså den där tekannan, älskar den! Så galet fin :)

Svar: Visst är den?! :D
Johanna Utterberg

#16 - hellstromellinor.blogg.se

Så fint!

#17 - Petra Olsson

så mkt fint o kakan ser grym ut,kramis

#18 - Norahsmamma

Vilka fina saker och bilder:)))

#19 - ullie

ja så många fina saker man vill alltid ha allt men tyvärr ingen kassa för det just nu fin tisdag o härligt med bebis gos

#20 - J

Så fina skärbrädor!!

#21 - Ramona

Massor av fint :) Dottern älskar marmor så vet ju ett par saker hon skulle vilja ha ;) Hoppas du mår fint <3 Kramen

#22 - Linda

Åh, vill klicka hem allt!! <33

#23 - Matilda Berlin

Blir alltid lika förvånad över hur fantastiskt fina dina bilder är! Alltså WOW <33

Svar: Åh tack, vad glad jag blir att du tycker det!! <33
Johanna Utterberg

#24 - tess

Oh jag vill shoppa! Älskar marmor!!

#25 - Tilda

Tycker marmor är så snyggt! <3