JOHANNA UTTERBERG - IN & TÄVLA PÅ @STYLEMOOD.SE

Johanna Utterberg

IN & TÄVLA PÅ @STYLEMOOD.SE
- Inlägget presenteras i samarbete med StyleMood, www.stylemood.se -
Har några dagar med anställnings-jobb framför mig nu, med start idag och mån-ons nästa vecka, så jag är igång och har många bollar i luften under tiden. Paket skickas iväg, hemsidan uppdateras, sociala medier är aktiva, jag försöker samla någon form av inspiration till nya produktbilder och samtidigt snurrar dagarna alltså på med jobb på bortaplan. Slog mig ner på golvet när jag kom hem efter arbetspasset, med en avokadoknäckis och kaffe och laddade om för en powerwalk i det här underbara vädret som vi har haft idag, vilken värme! Och så mycket mer motiverande det är att träna när man faktiskt inte behöver ta på sig tre lager kläder, svetten dryper ändå och jag känner mig extra starkt i min träning.
Imorgon är det fredag och vi båda här hemma går på helg. Det blir en lugn hemmahelg utan större planer, vi var ju iväg förra och tror minsann att vi, till vår stora glädje, kan passa på och inviga vår nya grill imorgonkväll! Mys! Förresten, in och tävla på StyleMood's instagram (hittas HÄR)! Jag och företaget firar 2000 följare och därför tävlar jag nu ut 2st grå sammets-kuddfodral från webshopen! 
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Mirre - Sweetwords

Ohh ska jag kika in

#2 - ajlimullersandvik.blogg.se

Här i Umeå har vi haft snö och hagel och minusgradetr HELA maj att jag nu tycker att det är STRÅLANDE väder, trots att det är spöregn och 10 grader, och så mycket dimma att flygplanen tvingades ställas in >.< UNDERBART, i jämförelse liksom ;) GRATTIS till 2000 följare!! :D

#3 - Louise

Gud va gott de ser ut :)

#4 - Bella

Så roligt, ska kika!

http://nouw.com/bellss

#5 - elin

Så roligt med tävling , ska kolla in det!<3

#6 - Gabriella

Åh så roligt!! :D

#7 - JoJo

åh den där mackan blev jag ju riktigt sugen på nu! :D

sv; kul att du känner igen dig i dom två första punkterna! :D

ja, jag gillar också inspobilder. kan sitta på weheartit ibland och bara titta och titta. haha xD

haha ja usch vilken träningsvärk jag hade i början av veckan :P men klart du är duktig med din träning också vännen! :D <3

tack fina du. min vecka har varit bra och jag mår väldigt bra. hoppas att du också mår bra och har haft en fin vecka :) nu är helgen snart här igen! :) kramar <3​​​​​​

#8 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Oh måste spana in tävlingen! :)

#9 - Carro

Men mums! :)

#10 - MALIN

Åh den ska jag kolla in! Kram

#11 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Vad roligt! :)
Vad gott det såg ut :)

#12 - ullie

ja men alltså HUR mysigt är det inte o grilla älskar det !! hoåller tummarna för dej o mej för ja vill me grilla i helgen =) kram o fin start på helgen

#13 - tess

Dina bilder, dina frukostar. Alltså ooooh! Haha
Graaaaattis till 2000 följare fina du!! <3

Svar: Åh tack så mycket, kul att du gillar dom!! ;) Och tack snälla, så jäkla kul!! <3
Johanna Utterberg

#14 - Linda

Åh, så roligt ska spanas in :D

#15 - elin

Hoppas du får en toppen bra fredag!<3

#16 - Pauline Hurtig

älskar att de börjar bli varmt :D