JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: NEW IN

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: NEW IN
- Inlägget presenteras i samarbete med StyleMood, www.stylemood.se -
Jag fortsätter visa upp lite av webshopens nyheter här i bloggen tänkte jag, ni måste ju få se dem! Har fortsatt packa upp och justerat lagersaldo idag, samt fotat en del bilder. Förälskar mig på nytt i varje produkt och det är verkligen som julafton varje gång det kommer in nya varor i sortimentet! Ni kan beställa alla produkter direkt i webshopen och då betalar ni enkelt med Klarna eller direkt med kort. Dessutom så erbjuder jag just nu 10% RABATT PÅ ALLA NYHETER och det är fraktfritt vid beställningar över 999 SEK. Happy shopping vänner!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Katta

Så fina saker! :)

#2 - elin

Så fin korg , snyggt att ha som dekoration med filtar i vid soffan typ , tycker sånt är så fint!<3

#3 - ullie

jätte svag för korgar o skärbrädor :D
Tack ja försöker måla lite men ryggen orkar inte hoppas bli färdig snart =) kramiz o fin fredag till dej

#4 - Netti Starby

Åh vilka fina nyheter som har kommit in! <3 Kramis

#5 - Mirre - Sweetwords

Ohh så snygga. Gillar mönstren på all porslin

#6 - NICOLE

Så mycket fint! :D

#7 - elin

Hoppas du får en toppen bra kväll!

#8 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Så mycket fint:)

#9 - Carro

Underbara produkter :)

#10 - Linda

Men ååååh, skålarna, kopparna.. ja ALLT!! <33

Svar: Vad kul att du också tycker om produkterna, TACK!! <33
Johanna Utterberg

#11 - ajlimullersandvik.blogg.se

Det ser verkligen underbart ut, vilka superhärliga nyheter :D

#12 - My

Sååå mycket fint :D

#13 - Dixi Wonderland

Som jag skrev på instagram, tallrikarna är fantastiska :D

#14 - A M

Jag MÅSTE ha de där skålarna, WOW vad fina!
sv: Så himla bra av dig, energidricka är ju inte alls bra... Dock gillar jag bara "sport" varianterna! Mums! Gud så mysigt, hoppas ni får härligt väder!
Kram, trevlig helg <3

Svar: In och beställ dem på en gång!! :D Jag har bara 2 kvar så knip dem nu när de är på extrapris, håller med dig om att de är såååå snygga!! Kram och ha en underbar helg <3
Johanna Utterberg

#15 - jessy

Åh gud va fina skålar!!

#16 - Pauline Hurtig

du säljer så himla mycket fint!

#17 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh skålarna! Hur fina som helst :D

#18 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sååå jäkla fina saker du har fått in, älskar dom!!! <3