JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: WEBSHOP NEWS

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: WEBSHOP NEWS
- Inlägget presenteras i samarbete med StyleMood, www.stylemood.se -
Igår fick jag leverans från Danmark med ännu några nyheter till sortimentet, superfina keramikfat bland annat! Nu håller jag på och packar om här hemma på lagret så att allt får gott om plats och ligger välsorterat. Villa passa på och tipsa om att ni får 50 KR rabatt på tvålpumparna i marmor denna vecka, så in och knip en direkt! Välkomna in på www.stylemood.se, det går superbra att beställa direkt i webshopen eller via mail till [email protected]. HAPPY SHOPPING!
Keramikfat, 129 SEK / Keramikskålar, 129 SEK / Glasunderlägg 6-pack, 229 SEK / Handduk, 89 SEK
Tvålpump, 229 SEK (kampanjpris)
Lattemuggar 6-pack, 499 SEK
Ampelkruka, 249 SEK
Glas i 6-pack, 299 SEK / Glasunderlägg 6-pack, 229 SEK
 Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så kul med lite nyheter! Måste bara säga att jag verkligen beundrar ditt arbete med StyleMood, så himla duktig!

Svar: Tusen tack Amanda, blir lycklig ända in i själen av din kommentar!! <3
Johanna Utterberg

#2 - n

Men åh vad roligt :) Ser jättefint ut :)

#3 - Amanda

Åh så himla mycket fint verkligen! :D kram

#4 - Louise

Så himla fina grejer! :)

#5 - ajlimullersandvik.blogg.se

jag ser fram emot min fina tekanna ^^ Jag är så glad att du har en blogg så jag hittade hit, eftersom jag hittade ditt företag genom att du skriver och fotar så vackert. Du är fördjävla begåvad.

Svar: <3<3<3<3<3<3 Kärlek till dig Julia, blir så himla glad av din kommentar!
Johanna Utterberg

#6 - Gabriella

Såå fint, roligt med nyheter!! :D

#7 - Amanda

Åh vad fina saker <3

#8 - Carro

Åh så mycket fint! :)

#9 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Så fina saker:)

#10 - Ida

Så fina saker :D

#11 - pink Unicorn MetalHead

Ja jag längtar såå mkt! :)
så mkt fint och syrener!!! älskar syrener och doften av dem, hade jämt syrener i mitt sovrum när jag fortfarande bodde i Sveirge :)

#13 - Ida Lindborg ♡

Så fint!

#14 - Mirre

Ohh så fina fat

#15 - ullie

gillar glasunderläggen men ja är dålig på att använda dem ha ha
fin morgondag söta du kram kram

#16 - elin

Fina nyheter!<3

#17 - Norahsmamma

Ampelkrukan ser riktigt fin ut!!!

#18 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

ÄLSKAR, ÄLSKAR, ÄLSKAR BILDEN MED HANDEN! Älskar de andra bilderna också, men handen är verkligen perfekt där!! Så kul med att en leverans har kommit från Danmark och sjukt fina saker är det också!!! <3

Svar: ÅHHH TACK, vad glad jag blir att du gör det och då har jag lite hint om hur jag ska fota händer i bilder!! Ja superkul med ny leverans och sååå mycket fint! <3
Johanna Utterberg