JOHANNA UTTERBERG - TIPS: FYNDA BIKINISAR!

Johanna Utterberg

TIPS: FYNDA BIKINISAR!
- Inlägget är sponsrat och innehåller adlinks. -
Jag visade ju upp min nya bikini förra veckan och sa då samtidigt om att jag älskade modellen och tänkte köpa samma även i svart! Sagt och gjort, jag var inne i stan i tisdags och knep åt mig dem på Cubus och är fortfarande lika nöjd. Bikinin har spetsdetaljer, en liten enkel knytrosett framtill som en extra detalj, den har båge vilket är ett måste för mig och ger bra stöd, har urtagbara inlägg i bh-kupan och knyts i nacken. Se bara så fina! Gillar även att trosorna har lite enkla detaljer på sidorna. Passa på att fynda din favoritbikini på Cubus nu när de erbjuder alla bikinidelar för ENDAST 99 SEK/DEL!

Vill du också tjäna pengar på din blogg? Då vill jag tipsa dig om att registrera dig gratis på någon av affiliateprogrammen Adviral, TradeDoubler eller Adtraction. Där kan du enkelt börja tjäna pengar redan idag via klick på annonslänkar, egna köp och leads! Alla programmen har bra provisioner på leads och massor av olika annonsörer att välja bland. 
#1 - Amanda CL

Snygga bikinis! :D

Hörde om branden i Slite på Gotland. Har för mig att ni hade någon anknytning dit?
Kram

#2 - elin

Åh så fina bikinis! Detta måste jag verkligen kolla in<3

#3 - Sanna

Alltså jag tror typ att alla mina bikinis är från Cubus! Älskar deras bikinis, det passar oss med större byst och är prisvärda :) Ska absolut spana in det! Tack :)

#4 - Carro

Jättefina ju, härligt tips :)

#5 - Tove

behöver verkligen också bikinisar!!

#6 - Linda

Men åh, ska spanas in!!

#7 - Netti Starby

Åh vilken fin bikini och den måste jag spana in! <3 Kramis

#8 - Dixi Wonderland

Oj va billig den var :D Snacka om att fynda :*

#9 - Ida Lindborg ♡

Så fina!:D

#10 - Mirre Sweetwords

Så snygga

#11 - Jessica Högberg

oj så fin!! ska också köpa en ny till semestern

#12 - ajlimullersandvik.blogg.se

Älskar att köpa bikini del för del, jag har så himla konstig kroppsform, jag måste ha två olika storlekar ^^

#13 - Amanda

Men åh vad snygga! 😍 Kram

#14 - Photo by E M E R E L L A

Åh så fint!! Jag lyckades själv hitta mig en bikiniöverdel idag efter min bröstförminskning så det ska bli sååå kul att känna sig fin i sommar :)

Just nu har jag​​ en Q/A på min blogg, så snälla gå in och ställ vilka frågor du vill :)

#15 - Pink Unicorn Metalhead

Ja det var riktigt gott :)
Superfina bikinis! Köpte precis nya bikinis jag med, men från min pojkväns syrras märke :)

#16 - Alice Lindström

Tack för tipsen!

#17 - Pauline Hurtig

vilket bra tips! dom var jättesnygg :D

#18 - ems

Riktigt snygga! :) Kram på dig!