JOHANNA UTTERBERG - DUSTY PINK

Johanna Utterberg

DUSTY PINK
Måndagen har snart passerat och jag har hunnit med en hel del här hemma. Började med sovmorgon tills DHL ringde och väckte mig angående leverans av nya varor, jobbade med webshopen några timmar, tränat, postat/hämtat paket och under eftermiddagen har jag rensat, städat och bäddat rent. Det känns som en bra start på veckan att ha en effektiv måndag! Ikväll ska vi käka asiatisk inspirerad glasnudel-soppa (har lite smålängtan till Asien som vanligt) och så ska jag försöka pyssla med lite trivsamt företagsjobb. Ha en mysig kväll!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - NICOLE

Det lät som en bra start på veckan tycker jag :) Den färgen är så snygg Förresten fastnade jag för de kuddfodralen du la upp på instagram igår (tror jag det var?) men kan knappt välja mellan rosa eller blå??? :) haha svårt val! SV Tack snälla du!! :D Glad jag blir. Kram

#2 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Det är alltid bra att ha en effektiv måndag :)

#3 - ajlimullersandvik.blogg.se

Så himmelens gött det lär med glasnudelsoppa :D

#4 - Carro

Så gott det lät! :)

#5 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Så fin! :)

#6 - Pauline Hurtig

min favvofärg :D

#7 - Madeliene

Hoppas du får en fortsatt fin kväll :)

#8 - Longevity - en blogg om hälsa

Härligt :-)

#9 - Sussi

Skönt med en liten sovmorgon :) Låter som en bra start på veckan

#10 - Boel

Super fint :D

#11 - Netti Starby

Åh vilken fin kruka! :-D Kramis

#12 - Lucy

Åh nya varor 🤗🤗

#13 - Angelica

Så fin kruka!

#14 - MALIN

Så himla fin kruka! Kram

#15 - Linnea Kinis

hoppas maten var god, den lät då spännande :)

#16 - jessy

Härligt att få lite gjort :D

#17 - ullie

mmm men det e såå gott med glasnudlar o soppa mumms låter som en bra start kram kram

#18 - Kattis

Lät som en riktigt bra måndag och gott med glasnudelsoppa!☺

#19 - Julia

Riktigt fin rosafärg!

#20 - Carro

Hoppas du får en härlig tisdag! :)

#21 - Jennifer

Jag hade med behövt rensa här hemma, pjooo..

#22 - Linda

Helt klart min favo-färg!!

#23 - Dixi Wonderland

Va fin den rosa färgen var :D