JOHANNA UTTERBERG - OUR BEDROOM

Johanna Utterberg

OUR BEDROOM
- Inlägget presenteras i samarbete med mitt egna företag StyleMood, www.stylemood.se -
Det blev så himla mysigt när vi bäddade om med våra gråa nya bäddset från min butik och jag är verkligen så nöjd med att ha tagit in dessa i sortimentet. Nu när vi fått in lite mer grått i inredning så känns även hela rummet mycket mysigare och mer ombonat, och de tycker jag är härligt. Bäddset:en är gjorda av 100% bomull, men har en struktur som gör att de påminner lite om linne och det får allt verkligen att kännas mer lyxigt. Vill ni också lyxa till det med nya bäddset eller kanske ge bort till någon i julklapp? Bäddset:en finns i två olika färger, nämligen offwhite och grey och kostar 399 SEK. Klicka hem dem direkt här på www.stylemood.se.
Tack till alla er som redan har nominerat mig till blogg.se-priset 2017, gör det gärna igen och så många gånger ni vill! Ni kan nominera t o m 15 november genom att skicka in er nomineringen via länken HÄR! Tack till alla som orkar göra det för min skull ooch jag skulle bli så glad om jag får gå vidare till röstningen! <3
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - cecilia

såå mysigt!

#2 - Annie

Så mysigt med nytt bäddset, fint!
Sv: Tack för omtanken<3

#3 - fridaslife.blogg.se

Jäklar vad fint!!

#4 - JoJo

men omg vilka fina sängkläder! :o

sv; tack så mycket fina du! :D det värmer att höra ska du veta! <3

jag har haft en toppenresa tack! kändes så bra att få vara tillbaka i new york i några dagar :D

det är sjukt att det snart bara är två månader kvar till julafton :D hoppas allt är bra med dig vännen och att du har en fin helg :) kramar <3​

#5 - Louise

Så fint! :D

#7 - hanna

såå fint :D älskar ananas ljusbehållaren :D

#8 - Carro

Så snyggs bäddset!!! :)

#9 - Sussi

Så fint det blev. Älskar färgen..

#10 - Gabriella

Såå fint!!

#11 - Kattis

Grymt snyggt set!😀

#12 - ullie

bytte precis till mitt linne grå idag så fint o så lent o mysig känsla o så snyggt
klart vi nominerar dej :D

#13 - My Nordqvist

Sååå fint!!

#14 - Longevity - en blogg om hälsa

Jättefint

#15 - Natalie

Den gråa färgen är jättefin!! <3

#16 - NICOLE

Men å, blev ju hur fint som helst :) Supermysigt! Kram

#17 - Dixi Wonderland

Tycker det är så otroligt hur du lyckas få alla dina bilder så individuella men samtidigt intressanta. Det är inte lätt när man fotograferar samma sak (i ditt fall inredning) varje dag. Du gör ett grymt jobb :)

#18 - Linda

Åh, jag älskar en nybäddad säng :-)

Föresten, vad heter växten du har i vasen? Så fina <33

#19 - Ida

Såå himla fint!! :)

#20 - Felicia

så himla fina detaljer :)

#21 - Selma

Älskar ljusstaken 😍😍

Svar: Ja visst är den fin, den finns i min webshop på www.stylemood.se :D
Johanna Utterberg

#22 - Pauline Hurtig

så fint!

#23 - Angelica

Så fint ni har det!! :D