JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: BUTIKEN

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: BUTIKEN
- Inlägget presenteras i samarbete med mitt egna företag StyleMood, www.stylemood.se -
Det är lågsäsong här på Gotland och därför hinner jag göra annat än och bara hjälpa kunder när jag är i butiken, vilket är ganska bra. Jag har lagret alldeles intill butiken så jag kan inventera, uppdatera lagersaldon och style:a om på borden i butiken. Idag passade jag på att fota lite för att ni också ska få en kik på hur det ser ut i min ganska så nyöppnade butik. Nu har jag fått upp alla väggar, en bit till ska ännu målas men jag börjar verkligen boa in mig ordentligt och kan nästan tro att det blir ännu mysigare sen till jul! Fastnar ni för någon av alla produkter som syns på bilderna så kan ni klicka hem dem direkt från webshopen, som ni hittar på www.stylemood.se. Nu ska jag iväg på ost&kex-kväll hos vänner!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - NICOLE

Förstår att det är bra också så du får tid till att fixa med allt :) Som jag sagt innan önskar jag verkligen att jag hade "vägarna förbi" och att det var närmre! Då hade jag hängt där mycket! ;)

#2 - Selma

Men gud så fint och stilrent! Du får mig att vilja shoppa loss till lägenheten hahah

#3 - Longevity - en blogg om hälsa

Väldigt fina prylar

#4 - Madeliene

Så himla fina inrednings grejer! :)

#5 - Jeanette

Vad roligt att du börjar boa in dig i butiken! :)

#6 - Jasmine

Så mycket fint! Kul att du delar med dig av bilder från butiken.

(Sent) Svar: Ja, det var en mysig stund tillsammans med min R. Tack för att du kommenterar.

Kram

#7 - Sussi

Du har så himla mycket snyggt!! :)

#8 - jessy

Ser super mysigt ut :D

#9 - Natalie

Vad fin inredning!!

#10 - Carro

De ser jättefint ut! :)

#11 - Ida

Alltså HUR fint?! Jag vill bara åka till Gotland och besöka dig haha! Kommer absolut kika inom din butik nästa gång jag är där!! <3

Svar: Åhh tack snälla du, vad glad jag blir att du tycker det!! Du är såå välkommen till butiken om du har vägarna förbi Gotland!! <3
Johanna Utterberg

#12 - Dixi Wonderland

Hoppas att du hade en jätte mysig kväll :D

#13 - NICOLE

SV: ja visst var det.. tackade egentligen nej men han insisterade :) Jo precis, det blev tillslut att jag hellre valde att fota med min iPhone än att släpa på systemen.. så det blir nog toppen nu =) Hoppas du får en härlig söndag! Kraam

#14 - ajlimullersandvik.blogg.se

Världens bästa tekanna!! Åh vad jag är glad att jag köpte den!

Svar: Åhh och jag blir så glad att du är så nöjd Julia, TACK! Det värmer hela vägen in i hjärtat! <3
Johanna Utterberg

#15 - sarah

aaa det är dom =) fin saker

#16 - hanna

så otroligt fina saker!

#17 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Det är ju bra att du får tid att göra annat också :)

#18 - Linda

Ost och kex kväll lät galet mys! <33

#19 - Pauline Hurtig

så fint!