JOHANNA UTTERBERG - BED ROOM CORNER

Johanna Utterberg

BED ROOM CORNER
Här njuter vi av härliga lediga dagar och jag ska berätta senare vad vi har gjort för någonting. Förra veckan passade jag på att fixa till vår sovrumshörna lite och tycker att det blev väldigt fint med mixen av gammalt och nytt. Denna fantastiskt charmiga och vackra stol (plus tre likadana) har jag och sambon fått från Patriks mormor och nu när vi inte har behov av bordsstolar i övriga delar av hemmet, så fungerar de utmärkta som sängbord. Och med rester från födelsedagsbuketten så blev det väldigt mysigt! Hade vi inte bott i hyreslägenhet hade jag lätt valt jordnära toner i sovrummet med gråa väggar, för det är så fint och något som jag verkligen har fastnat för i trend-väg! Drömmer om den dagen vi köper något som vi själva får förändra. Men så länge får jag längta till sovrums-textilerna kommer in i lager i min butik (i oktober), för har passat på att beställa nya bädd-set i grått till oss själva faktiskt! Det kommer bryta av fint mot allt det vita vi brukar ha i sängklädes-väg! Hoppas ni gillade att få se en glimt ifrån vårat hem.
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Gamla stolar är inte att förakta! :) Jag har själv två gamla stolar bredvid min säng :)

#2 - Linda

Gud så mysigt <33

#3 - Julia

Tycker det kan bli så fint med en stol sådär! Helst om den är lite äldre!

#4 - Norahsmamma

Vad fint, gillar hur det vite bryter mot det gröna och bruna, ha en fin dag fina du <3

#5 - Angelica

Tycker båda grå & vita bäddset är fint, men grått är ju lite extra vackert om mycket av det andra är väldigt ljust :)

#6 - Annie

Så härligt med fix och lediga dagar! :)

#7 - Kattis

Ser jättemysigt ut!:)

#8 - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Vilken fin stol och jättefin bukett :)

#9 - NICOLE

Såå fint :) Håller med dig om gråa väggar, det är så snyggt. Vi har en snygg väggfärg i hallen som jag gärna "tar med mig" till nästa boende :D Hoppas du har en härlig dag! Kram

#10 - Emelie Andersson

så tjusigt! :)

#11 - Pauline Hurtig

såååå fint!

#12 - Louise

Va fint !!! 😃

#13 - Linnea Kinis

vilken fin hörna! :)

#14 - Celine

Så snyggt!

#15 - ullie

hade länge en stol innan vi köpte pottskåpen o gjorde om .
påslakanen kommer bli perfekt

#16 - Carro

Åh så fint! :)

#17 - Jessica Högberg

fina gamla stolar!

#18 - Dixi Wonderland

När jag flyttar hade jag velat hyra in dig som min inredare. Älskar din stil :D

#19 - Amanda

Men åå så fint det såg ut och mysigt<3

#20 - A M

Så fint, det behövs verkligen växter för att väcka rummet till liv! Jag tycker faktiskt att det är snyggt med stolar som nattduksbord!

#21 - Ida

Jäkligt snyggt med en stol där! :D Jag älskar ju verkligen gamla möbler, så himla fint!

#22 - Ida Lindborg ♡

Så mys :D

#23 - Anna

Åh så fint! 😊

#24 - NICOLE

SV: åh tack hihi :) tack detsamma, ha det så bra! Kram

#25 - Ellen Gräntz

Hur snygg stol??? Wow!