JOHANNA UTTERBERG - DAGENS IDÉER KAN BLI MIN SUCCÉ IMORGON

Johanna Utterberg

DAGENS IDÉER KAN BLI MIN SUCCÉ IMORGON
Jag hade en (i princip) helt jobbfri dag idag, men nu är jag istället så fylld med tankar och idéer så jag måste sätta mig och skriva ner allting för att ha något att jobba vidare på. Det kommer alltid till användning på olika sätt när man är företagare och dagens små korn av idéer kan faktiskt bli min succé imorgon. Förstår ni hur jag tänker? En del av mitt jobb går ju ut på att vara kreativ och ge liv till sånt som jag kommer på, vill testa och utveckla i min egen affärsidé och företagsplan. Just nu har jag tänkt mycket på smarta julklapps-förslag till shopen, julkalender-kampanjer, mingel-events som jag ska ha i butiken under två tillfällen i november samt kategori-förändringar till webshopen och en del fotoidéer. Älskar verkligen att få hålla på med det jag gör! Nu ser jag fram emot att snart få krypa ner i vår renbäddade säng och pussa lite på min fina karl, imorgon väntar ytterligare en hemmadag men då med en hel del dator- och pappersjobb.
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Så skönt att du hunnit med lite jul-kampanjer. Och skönt att få krypa ner med grabben! (SÅ SNYGG HEADER) <33

#2 - Elin

Skönt att vara lite jobbfri i bland<3

#3 - Eleonora Adriana ♥

Så kul! :)

#4 - Carro

Du har ju drömjobbet!!! :)

#5 - Linda

Åh, det låter spännande <33

#6 - Dixi Wonderland

Älskar din nya header :D Och va duktig du är som redan börjat planera inför julen :D

#7 - Bella

Älskar din härliga inställning!

#8 - My

Såå bra tänk :)

#9 - Josefin

Du är så drivande, så kul att läsa dina inspirerande inlägg :) hejja dig!

#10 - Emelie Andersson

Alltid bra att skriva ner, det brukar jag också göra om jag kommer p¨något som jag vill jobba med sen ;)

#11 - NICOLE

Det är ju jättebra att ha såna fria dagar för oftast slutar de i massor av tankar och idéer :) Det minns jag ifrån när jag skulle göra stora arbeten. Om jag satt fast eller så i uppgiften, la jag ifrån allt och gick på en pw tex och sen fanns det en hel del idéer att ta ifrån :) Inte samma sak men haha, man gör det från sin egen situation :) Det är så kul att de fröna du sätter idag gror inom snar framtid!! =) kram

#12 - jessy

Härligt när idéer ploppar upp :D

#13 - Annie

Skönt att få vara lite jobbfri ;)
Kreativitet är härligt, är också kreativ i form av mitt skapande :)
Ha en fin kväll :)

#14 - Ellen Gräntz

Det är motiverande att bara läsa om din motivation, så fint!

#15 - Kattis

Så härligt när idéerna flödar sådär!☺

#16 - ISA

åh men älskar att du delar med dig av din jobbpepp! SÅ kul <3

#17 - elijn

Kul med lite jul - kampanjer!<3

#18 - Amanda

Så underbar inställning och så kul att du har så mycket idéer!! Bara älskar din header<3

#19 - Carro

Hoppas du får en mysig kväll :)

#20 - Jennifer

Oh julklapps handling snart ja.. haha tack för påminnelsen :P