JOHANNA UTTERBERG - FRIDAY IN TOWN

Johanna Utterberg

FRIDAY IN TOWN
Hade verkligen en HEL dag i stan igår! Storhandlade, lyxade till det med en mysig personal shopping day med mamma, käkade lunch, lämnade en personlig leverans till en kund i Visby och postade ordrar. Hittade ett par nya snygga byxor som jag är supernöjd med, kommer säkerligen bli höstens mest använda plagg i min garderob! Idag är jag uppe tidigt och är ganska sådär meganervös inför dagen, det är extra-event i butiken med 20% på ALLT och mitt skräckscenario är alltid "tänk om ingen vill komma". Jag kommer jobba halvdag eftersom vi ska iväg på dop, så under eftermiddagen har jag annan personal på plats vilket känns toppen så jag kan hålla öppet just idag när det är något så speciellt som dunderrabatt och mycket folk i omgivningarna pga marknad i närheten. Nu ska jag ladda om, heja mig!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Kamilla

Mysig fredag du hade. Önskar dig en bra lördag. Kram Kamilla

#2 - JoJo

vilken härlig fredag du vekar ha haft :D

sv; men tack fina du! <3

ja, jag tycker också att det är kul med viner som har lite annorlunda färger :D

ja jag håller med dig om att man behöver komma bort lite emellan åt :)

haha ja helgerna är alldeles för korta varje gång. :P det hade ju varit skönt om dom var en dag till i alla fall. fre-sön ;P kramar <3​​​​​​

#3 - Kattis

Väldigt nyfiken på vad det var för byxor du hittade igår?☺ Önskar dig verkligen stort lycka till med dagen idag i butiken, jag hade lätt kikat förbi om jag befann mig i närheten!

Svar: Ska se om jag kan fota dem och lägga upp i bloggen, de är från H&M iaf! :) Tack för lycka till:et!!
Johanna Utterberg

#4 - Jessica Högberg

Heja dej, som jag håller tummar och tår!

#5 - Amanda

Men gud vad mysigt med shopping dag<3

#6 - hanna

hoppas du får en fin lördag finis!

#7 - Annie

Vad kul det låter! :)

Sv: Tack för omtanken<3

#8 - ullie

fattar inte ibland vissa dagar hinner man så mycket men idag bara slö dag hos mej tror ja bara trött Fin fortsättning på helgen kramar

#9 - My

Åh vad mysigt :) Hoppas det gick bra med försäljningen :)

#10 - Linda

Det lät mysigt <33

#11 - Madeliene

Hoppas du hade en bra dag på stan igår, och att din Lördag också har varit bra :)

SV: ja tiden bara flyger iväg, haha! hinner inte riktigt med, :)

#12 - elin

Hoppas du får en toppen bra kväll<3

#13 - Dixi Wonderland

Hur gick det idag med försäljningen? :D Hoppas att det kom en massa folk och att du hade det mysigt på dopet :*

#14 - MALIN

Hoppas att du har haft en härlig lördag! Kram

#15 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Hoppas att det kom många till butiken! :)

#16 - Carro

Vilken härlig fredag ni hade och hoppas försäljningen gick bra :)

#17 - Alice Lindström

Vad roligt att du hittade något du gillade!

#18 - Eleonora Adriana ♥

Mysigt och snygg outfit :)

#19 - Pauline Hurtig

vad mysigt!