JOHANNA UTTERBERG - HAPPY BIRTHDAY TO ME

Johanna Utterberg

HAPPY BIRTHDAY TO ME
Äntligen, dagen är min och jag fyller 24! Jag som har varit igång och firat den halva veckan redan kan tyckas, men det är något speciellt med födelsedagar och jag firar den verkligen på bästa sätt genom födelsedagsfrukost med min fina karl, jobb i min egna butik och tacos/fajitas-buffé hemma hos oss tillsammans med hela familjen ikväll. Underbart! Ska njuta till fullo och hoppas att ni gillar de födelsedagsbilder som jag lyckades knäppa på mig själv och tårtan (det är en kladdkaka med daim/mjölkchoklads-täcke, galet god). 
#1 - Josäfin Andersson

åhh grattis!! Hoppas du får en superbra dag! :D
(älskar andra bilden btw!!)

#2 - Ida Lindborg ♡

Åh grattis fina du!!!

#3 - Ida

Åh stort, stort grattis!! :D

#4 - Ida - foto & häst

Stort grattis till dig!! :)

#5 - Amanda

Iiii vad roligt!!! Grattis finaste du, hoppas att din dag är den bästa<3

#6 - Gabriella

Stort grattis!! <33

#7 - Bella

Grattis fina du!

#8 - Pauline Hurtig

stort stort grattis på din dag :D

#9 - Jessica Högberg

Stort varmt Grattis!!

#10 - NICOLE

Graaattis finaste du!! <3 Hoppas du haft en fantastisk födelsedag :D

#11 - jessy

Grattis finis! :D

#12 - Kamilla

Grattis fina Johanna. Hoppas du haft en toppen dag. Kram Kamilla

#13 - Mirre Sweetwords

Såå fina bilder på dig och tårtan, samt undrar vart du köpt blusen. Stort grattis till dig

#14 - Netti Starby

Grattis på födelsedagen! <3 Kramis

#15 - ullie

ja men vilken fin happy b day tooo you här oxå 'Hoppas du haft en underbar o mysig dag kram kram

#16 - Carro

Underbara bilder och stort grattis i efterskott! 💕

#17 - Linda Ph

Grattis!!!! 24 år är ingen ålder alls! ;) Vad fint med röd blus! Tror jag har blivit kär i den färgen igen <3

#18 - Siliiins.blogg.se

Grattis!! :)

#19 - Linda

Grattis fina fina du <3

#20 - MALIN

STORT GRATTIS i efterskott fina fina du! Kram

#21 - Dixi Wonderland

Stort grattis igen :D Jag fyller 1 oktober men jag hatar uppmärksamheten xD Måste säga att det ska bli kul att se vart du är i livet om 5 år med tanke på hur bra det går med Stylemood :D

Svar: Tusen tack!! :D Haha, tänk hur olika det kan va! xD Åh jaa, vilken pepp du gav mig nu, det ser jag också fram emot att se för allt som händer just nu är ju så spännande och antagligen det största klivet för mig hitintills! :D
Johanna Utterberg

#22 - Joanna-livet med Aspergessyndrom

Grattis!

#23 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Bilderna blev verkligen perfekt för ett inlägg med din födelsedag och GRATTIS IGEN BÄSTA JOHANNA!! <3

Svar: ÅH TACK IGEN BÄSTASTE DU!!! <3
Johanna Utterberg

#24 - Matilda Berlin

Men åhh! GRATTIS i efterskott fining <333